מפחיד: תושבת ראשון לציון, גליה מלסה, מספרת על חוויה לא נעימה שעברה ביום שישי שעבר בעודה נוהגת ברחוב בעיר. כאשר עצרה במעבר חצייה, ניסו אלמונים להתפרץ לרכבה מהדלת האחורית.
1 צפייה בגלריה
מכונית
מכונית
טרם הוגשה תלונה
(המחשה: Shutterstock)
"ביום שישי האחרון ברחוב הדגל העברי בסביבות השעה שלוש בצהריים עמדתי עם הרכב והמתנתי ששני הולכי רגל יסיימו לחצות את הכביש. היה נראה שהם חוצים את הכביש אבל למעשה הם חתכו לכיוון הרכב שלי, אחד מהם פתח את הדלת האחורית וניסה להיכנס והשני היה מקביל לדלת שלי וניסה לשלוח יד לעבר הרכב. שמעתי גם קללה. מהר מאוד הבנתי מה קורה ונתתי גז במהירות ולמזלי הם לא הספיקו לעשות שום דבר מזיק. אני חושבת שהם ניסו לגנוב את הרכב כי שמעתי כבר סיפורים כאלו", היא מספרת.
מלסה עדיין לא התלוננה במשטרה. "עדיין לא החלטתי אם להגיש תלונה כי אני גם יודעת שאני אצטרך להשקיע שם שעות ואתן פרטים אבל בסופו של דבר יסגרו את התיק כי לא קרה משהו ממשי. אני כן חושבת שחשוב שאנשים ישמעו על זה וידעו מה קרה כדי להיות עירניים, להיזהר וגם לנעול את הדלתות מאחורה. אני יודעת גם שהעיריה מחזיקה מצלמות ברחבי העיר ויש לה יכולת לבדוק את המקרה. מאז המקרה אני בטראומה, ונועלת את כל הדלתות ברכב בכל נסיעה, אפילו קצרה ביותר".