שוטר התנועה, שביצע פעילות אכיפה בדרך למודיעין לא צריך היה מכשור אלקטרוני כדי לקבוע שרכב הספורט היוקרתי מסוג מזראטי "שהעיף לו את הכובע" ברגע שעבר לידו, נוסע מהר. השוטר רק צריך היה לדעת כמה מהר. מכשיר הממל"ז הראה את הספרות 204 קמ"ש, והשוטר יצא למרדף אחרי מה שהמשטרה כינתה בהמשך כ- "נהיגה מטורפת".
1 צפייה בגלריה
מזארטי על הכביש
מזארטי על הכביש
מזארטי על הכביש
(צילום המחשה: pixabay)
קראו גם:
השוטר שהצליח להגיע אל הרכב "שטס" לכיוון ירושלים, הורה לו לעצור בצידי כביש 431, ואז הופתע לראות כי בהגה אוחזת בחורה צעירה בת 22 בלבד. מדובר בנהגת שרק לפני שנתיים הוציאה את רשיון הנהיגה שלה, ומאז כבר הורשעה שלוש פעמים על עבירות מהירות, ובימים אלה מתנהל נגדה תיק מהירות נוסף – רביעי.
בדיקת מסמכי הרכב העלתה גם כי הבחורה נוהגת במזראטי ללא רשיון רכב בתוקף וללא פוליסת ביטוח עליו. בדיקת המסוף המשטרתי העלתה שמדובר בעבריינית מורשעת בעלת עבר פלילי בגניבה, איומים, תקיפה ועוד.
בחקירתה במשטרה הודתה הצעירה בנהיגה המהירה שיוחסה לה, והסבירה שלא שמה לב. יחד עם כתב האישום נגדה ביקשה המשטרה גם את פסילת רשיון הנהיגה שלה.
"בשים לב לעבירות המיוחסות לה, ותק הנהיגה הקצר, והחריגה מהמהירות המותרת המעידה על טירוף דעת ולא היסח הדעת, מלמד כי היא סיכון ברור ומוחשי לבטחון הציבור בכלל, והמשתמשים בדרך בפרט", אמרו במשטרה.
בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה לתנאים המגבילים על הנהגת עם שחרורה מהמעצר, ונקבע כי רשיונה ייפסל לחצי שנה, אז המשטרה תשקול אם לבקש את הארכת הפסילה או לא.
בנוסף הוחלט שהנהגת תשהה במעצר בית מלא ולילי כל יום מהשעה 22:00 בלילה ועד למחרת ב-06:00 בבוקר.