חיסול חשבונות של העולם התחתון או טעות בזיהוי? מעט אחרי השעה ארבע וחצי, לאור יום ובזמן שיש אנשים רבים בחוץ, ארע אירוע ירי סמוך לקניון הזהב
בשעה 16:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פצוע ברחוב דוד סחרוב פינת משה לוי בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בגבר כבן 20 עם פציעות חודרות.
עדכון לפצוע בראשון לציון: חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של גבר כבן 20.
(תיעוד רגעי האירוע. צילום: מתוך הרשת החברתית, פרסום לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
החובשים של מד"א יעקב זדה ואלחנן רוט סיפרו: "הפצוע שכב על המדרכה בסמוך למרכז המסחרי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות ירי בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, עיסויים והנשמות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".
1 צפייה בגלריה
אירוע ירי בראשל"צ
אירוע ירי בראשל"צ
אירוע ירי בראשל"צ
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
מדוברות איחוד הצלה מחוז מרכז נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו החייאה על צעיר שנמצא מוטל ללא הכרה ברחוב משה לוי בראשון לציון.
יוסף שושן חובש איחוד הצלה שניסה להציל את חייו מסר: "בסיוע חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ ביצענו בו פעולות החייאה בזירה. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירת האירוע"
מהמשטרה נמסר: "בהמשך לדיווח על פצוע ירי סמוך לקניון הזהב בראשל"צ, נקבע מותו של הפצוע ע"י גורמי רפואה".
המרדף אחר הרוצחים נמשך. עדי ראייה מדווחים על רוכבי אופנוע שנמלטו מהאזור. כוחות נפרשו בשטח, כולל מסוקים באוויר.