מתפללים לשלומו: בן הארבע שנפגע מרכב ביום שישי האחרון (20.5) ברחוב התקומה בראשון לציון עדיין במצב קשה. הפעוט מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים "שיבא-תל השומר" ומשפחתו לצידו. מכרת משפחה סיפרה ל"מיינט ראשון": "הם עדיין לא מעכלים את מה שקרה. המשפחה נמצאת כל היום בבית החולים ומתרכזים רק בשלומו של הבן".
1 צפייה בגלריה
בית החולים שיבא-תל השומר. מתפללים לשלום הילד
בית החולים שיבא-תל השומר. מתפללים לשלום הילד
בית החולים שיבא-תל השומר. מתפללים לשלום הילד
(צילום: יריב כץ)
ביום שישי האחרון, בשעה 12:01, התקבל דיווח במוקדי החירום על ילד שנפגע מרכב ברחוב התקומה בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים הוזעקו למקום, העניקו טיפול רפואי ראשוני, ופינו לבי"ח שיבא בתל השומר ילד בן 4 במצב קשה עם חבלת ראש.
קראו גם:
אביה יהב חובשת של 'איחוד הצלה' שהעניקה לילד סיוע ראשוני סיפרה: "הגעתי ראשונה לזירה, ונתקלתי בילד שנחבל בראשו, וללא הכרה לאחר שנפגע מרכב. הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה, ולאחר מכן הוא פונה במצב קשה למרכז הרפואי שיבא בתל השומר".
מאז התאונה נמצאים בני משפחתו של הילד בבית החולים, ומייחלים לנס שישפר את מצבו. בבית החולים דיווחו כי אין שיפור במצבו, והוא ממשיך להיות קשה מאוד.
מכרה של המשפחה סיפרה: "המשפחות, גם של הילד וגם של הנהגת הפוגעת מתגוררים בראשון לציון ושתי המשפחות לא מעכלות את מה שקרה להם. הילד בטיפול נמרץ של בית החולים, מצבו קשה וצריך עכשיו רק להתפלל לשלומו".