מי אחראי לתקיפת הכלב של בת 80 מראשון לציון? זה מה שמנסים בימים אלה נכדיה לברר. תלונה הוגשה למשטרה ובני המשפחה ממשיכים לחפש אחר הבעלים של הכלב התוקף.
2 צפייה בגלריה
קטטות בין כלבים ונביחות
קטטות בין כלבים ונביחות
קטטות בין כלבים ונביחות
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
"זה היה ביום חמישי שעבר", מספר אחד מנכדיה של האישה. "בסביבות השעה חמש בצהריים אבא שלי התקשר אלי וביקש ממני לנסוע מהר לסבתא בראשון לציון כי הכלב שלה הותקף. לא הבנתי בדיוק מה קרה והתקשרתי לסבתא שלי שהתקשתה לדבר ובקול רועד אמרה שג'ינג'י הכלב ננשך ושגם היא נפלה".
הנכד המבוהל מיהר לנסוע אל בית הסבתא בראשון לציון, "ראיתי את הכלב כשהוא פצוע ומדמם. סבתא שלי סיפרה שהיא יצאה לפארק בשכונת רמת אליהו וראתה זוג צעירים עם כלב גדול ללא מחסום לפיו כשלפתע הוא התנפל על ג'ינג'י, נשך ולא עזב אותו. סבתא שלי ניסתה להתערב ללא הצלחה והכלב נפצע, כולל חתיכות עור שנתלשו ממנו. סבתא שלי נפלה מהכוח של הכלב וגם היא ספגה מכה".
2 צפייה בגלריה
הכלב והפציעות
הכלב והפציעות
הכלב והפציעות
(צילום פרטי)
לתדהמת הנכד, לא רק שהבעלים של הכלב התוקף לא ניגשו לסייע לסבתא המבוגרת, "כשהם ראו שהכלב נפצע הם אמרו לסבתא שלי שזה שום דבר ושתשים לו חומר חיטוי על הפצעים ומיהרו לעזוב את הגינה", הוא מספר.
הנכד מיהר עם הכלב לווטרינר שהכניס אותו לניתוח חירום. "מאז הוא לא אוכל ולא שותה וכל דבר מפחיד אותו. פניתי לעירייה ואני מחכה מהם לתשובה כי אני יודע שיש להם מצלמות. גם כתוב בשלט ליד הגינה שיש מצלמות במעגל סגור, יש להם אחריות לטפל במה שקרה. אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אם בפעם הבאה זה יהיה ילד".
בנוסף לפנייה לעירייה, הוגשה תלונה במשטרת ראשון לציון והיא נבדקת בימים אלה.