חרוט בעור: חייל משוחרר החליט ללכת רחוק עם ההזדהות שלו עם הצבא, עם מדינת ישראל ובעיקר עם חללי צה"ל. חבריו הקרובים מספרים שהחייל לשעבר חווה באופן עמוק וקשה את המוות של חבריו לקרב, עד כדי כך שהוא קיעקע את שמותיהם על גבו, והוסיף מגוון של שמות חללים ומפקדים נוספים.
3 צפייה בגלריה
קעקועי שמות ההרוגים
קעקועי שמות ההרוגים
קעקועי שמות ההרוגים
(צילום: מתוך פייסבוק)
אותו צעיר, המסרב לחשוף את שמו, קעקע שני מסוקים על החלק העליון של גבו ומתחתיו הוא קעקע את שמותיהם של 73 חללי אסון המסוקים שאירע בשנת 1997. ליד כל חלל קעקע החייל לשעבר את גילו. כך למשל, הראשון ברשימה הואר שמו של סמ"ר נדב לישצ'נסקי ז"ל עם המספר 20, גילו בעת האסון. אחריו קוקע שמו של אסף סיבוני ז"ל 20, אברהם אפגד ז"ל 21, תומר קידר ז"ל 21, רב סרן ירמי כהן ז"ל 23 וכן הלאה. מתחת לרשימת השמות קעקע החייל לשעבר את המילה צה"ל ומעליו קעקע גם את דגל מדינת ישראל.
הקעקועים של הצעיר לא נגמרים בגב, הם חקוקים גם על זרועו עם שמות של מפקדי צבא שהלכו לעולמם, הרמטכ"לים לשעבר אמנון ליפקין שחק ז"ל, רפאל איתן (רפול) ומשה דיין זכרם לברכה, וחללים מוכרים אחרים כמו נחשון וקסמן ז"ל, בראל שמואלי ז"ל, עמית בן יגאל ז"ל וגם הקצין מאשדוד אביב חקאני ז"ל, שנהרג בציר פילדלפי בשנת 2017 לאחר שהנגמ"ש עליו פיקד נפגע מטיל נ"ט.

3 צפייה בגלריה
קעקועי שמות ההרוגים
קעקועי שמות ההרוגים
קעקועי שמות ההרוגים
(צילום: מתוך פייסבוק)

הקעקוע של חקאני ריגש גם את האם השכולה עדנה. "מצמרר עד כאב לב שילד מגיע למצב כזה ששורט ושורף את גופו כדי להנציח את חבריו, חלקם הכיר ואת חלקם לא. זאת הזעקה 'קול דמי אחיך זועקים מתוך האדמה'. מאוד מרגש ומחמיא שהוא בחר להוסיף את אביב שלי ברשימה של אנשים מכובדים".
חקאני מבינה לליבו של החייל לשעבר. "אשמח לפגוש אותו, לחבק וללטף אותו, הילדים האלה זקוקים לחיזוק ולמעטפת שלנו, ואולי אז ירשו לעצמם לקעקע דמויות נשים פרחים. אני רוצה לומר לו - אוהבת אותך ילד".

3 צפייה בגלריה
עדנה חקאני
עדנה חקאני
עדנה חקאני
(צילום: אבי רוקח)

קראו גם:

הצעיר אף הוסיף בטעות את האות י' באמצע המילה חקאני וגם על זה היה לעדנה מה לומר ובאופן משעשע: "בקטע של ההומור השחור, כאב לי שהוא הוסיף עוד י' לשם חקאני (כלומר חקיאני), כאילו לא מספיק סבל וכאב. אבל מי אני מול ילד כזה ענק שאעמוד על קוצו של י'".