1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
לפני כחצי שנה נתקלה תושבת ראשון לציון בפרסום על קורס אינטרנטי שהבטיח לכל מי שיעבור אותו כי יהפוך לבעל עסק מצליח וירוויח כסף רב. האישה, שניהלה עסק קטן באותו הזמן, התפתתה להבטחות מאחר שבפרסום נכתב כי אם ההכשרה תיכשל היא תקבל את כספה בחזרה.
בכתב תביעה שהגישה לאחרונה האישה לבית המשפט היא טוענת כי בעבור ההשתתפות בקורס היא שילמה 5,000 שקל והשקיעה את כל־כולה בלימוד התכנים. עוד טוענת האישה כי היא פעלה על פי ההנחיות ועשתה את כל הנדרש ממנה, בין היתר היא נפגשה עם מנטור שהוצמד לה, ערכה פגישות וביצעה את כל המטלות שניתנו לה, אך בפועל העסק שלה לא התקדם. יתרה מכך, לטענתה בעקבות הזמן שהיא השקיעה בקורס, לא היה לה זמן להשקיע בעסק ובסופו של דבר היא נאלצה לסגור אותו ולחזור לעבוד כשכירה בעסק אחר.
בשלב זה פנתה האישה אל מפעיל הקורס וביקשה ממנו את כספה בחזרה. היא ציינה כי על פי ההתחייבות הכסף יוחזר לה אם הכנסותיה לא יגדלו כפי שהובטח, אלא שלדבריה היא לא קיבלה תשובה שהניחה את דעתה.
בעקבות זאת החליטה האישה להגיש בשבוע שעבר תביעה בסך 10,000 שקל נגד מפעיל הקורס בדרישה להחזיר לה את הכסף ששילמה בתוספת פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לה לטענתה. כתב הגנה טרם הוגש.