צעיר כבן 19 מראשון לציון סחט במשך חודשים ארוכים נער כבן 15 המתגורר עימו באותה שכונה. לפני כחודש, כאשר גילה הצעיר כי הנער שוקל להתלונן במשטרה, איים עליו שיפגע בו באמצעות מברג שהיה בכיסו.
1 צפייה בגלריה
צילום אילוסטרציה: Shutterstock
צילום אילוסטרציה: Shutterstock
צילום אילוסטרציה: Shutterstock
הצעיר, תושב מרכז העיר, מכיר את הנער שמתגורר באותה שכונה, במרחק של בניינים ספורים ממנו. לפני כארבעה חודשים פנה הצעיר לנער וביקש ממנו שייתן לו את תעודת הזהות שלו, כי הוא רוצה להתקבל לעבודה ולא רוצה להגיש את תעודת הזהות שלו. הנער, שלא הבין מדוע הוא מחויב לעשות זאת, מצא עצמו נתון ללחץ ולאיומים, ולבסוף העביר לצעיר את תעודת הזהות שלו.
מאז החלה סדרת אירועים של סחיטה באיומים, כאשר הצעיר מנצל את החשש של הנער ולוקח ממנו רכוש וכסף מזומן. על פי כתב האישום שהוגש בשבוע שעבר, באחת הפעמים אמר הצעיר לנער כי הוא יכול "לסבך אותו עם האנשים הלא נכונים" ושעליו לתת לו באופן מיידי 200 שקל במזומן. הנער, מצידו, אמר שיש ברשותו רק 150 שקל, והשניים נפרדו לאחר שהכסף הועבר לידיו של הצעיר הסוחט.
ימים מספר לאחר מכן פגש הצעיר שוב בנער המפוחד, והפעם סחט ממנו באיומים 400 שקל במזומן, קונסולת משחקים, סיגריה אלקטרונית ואקדח אוויר.
כאשר הבינו בסביבתו של הנער שהוא נתון לסחיטה, הוחלט להגיע לתחנת המשטרה המקומית כדי להגיש תלונה. הצעיר, שהבין שהמשטרה יודעת על המקרים, כתב לו ברשת החברתית כי הוא ידאג ש"יקבל מכות על ההלשנה למשטרה".
ימים ספורים לאחר מכן פגש הצעיר את הנער בחדר המדרגות בבניין שבו הוא מתגורר ואיים עליו במברג. בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד הצעיר בגין איומים ותקיפה.