1 צפייה בגלריה
ארגוב. נקלע לקשיים כלכליים | צילום: אבי מועלם
ארגוב. נקלע לקשיים כלכליים | צילום: אבי מועלם
ארגוב. נקלע לקשיים כלכליים | צילום: אבי מועלם
הסיפור של משפחת ארגוב מראשון לציון יכול למלא רומן עב כרס. הגיבור הדרמטי הראשון היה זוהר ארגוב האב, שהיה מלך הזמר הים תיכוני, אך נפל לעולם הסמים והפשע. אחריו הולך הבן גילי ארגוב, שנכנס ויצא ממוסדות גמילה, אך בשנים האחרונות נקי מסם ומנסה לשקם את חייו.
כעת, כאב לשלוש בנות, הוא מנסה למצוא את דרכו חזרה אל המוסיקה, ובשל מחסור כלכלי הוא פונה לעזרת הציבור.
"הגשתי לפני שנה וחצי בקשת סיוע לאקו"ם כדי שיעזרו לי כספית כדי לסיים את האלבום, ולצערי הם השיבו לי שהם לא יכולים לעזור ושאני אצרך לעשות זאת מכספי האישי. עכשיו אם אני רוצה להוציא את האלבום אני צריך לעשות זאת בכוחות עצמי כאשר כל שיר באלבום עולה לי בערך 5,000 שקלים ובאלבום יש כ-14 שירים", מסביר ארגוב.
לדבריו קיבל מענק כספי מקרן רבינוביץ על שם דודו דותן, "ומהכסף הזה הצלחתי ליצור ולקדם כמה שירים ולשים קצת בצד לכלכלת הבית, לבילויים, לאישה ולילדים. כעת חסר לי בסביבות ה-6,000 שקלים כדי לסיים את האלבום ולי אין את היכולות הכלכליות לעשות זאת ולכן אני פונה לציבור שיעזרו לי".
ארגוב מאמין שלאחר הוצאת האלבום תהיה לו דרישה בציבור. "כואב לי שאין את הכסף הזה כי אני מעוניין להוציא את האלבום הזה כבר עכשיו. יש לי קהל ומעריצים, המון תגובות טובות, ולכן אני חושב שיהיה מי שיקנה את האלבום הזה", הוא אומר.
עוד הוא מסביר כי האלבום נועד גם לסייע כלכלית לפרנסת משפחתו. "אנחנו מקבלים עזרה מאמא שלי ואמא של אשתי וחיים מביטוח לאומי. את הגן של הילדים אני משלם מביטוח לאומי ומקצת הופעות שיש לי פה ושם. אני לא מופיע רק עבור טיפים למרות שאני יכול לחזור כל הופעה עם אלף שקל טיפים, זה לא בשבילי יותר. עכשיו זו תקופה קצת יותר חלשה אבל ברוך השם שורדים".
איך אפשר ליצור איתך קשר כדי לעזור?
"מי שרוצה לעזור לי לסיים את האלבום יכול ליצור איתי קשר בדף הפייסבוק שלי ולהעביר אלי את הכסף".
אולי יעניין אותך גם >>>
בנו של זוהר ארגוב מבקש מעיריית ראשון לציון: "הנציחו את אבא שלי בעיר"
גילי ארגוב הפך שוב לאבא ולאכזבת המעריצים מודיע: "מפסיק להופיע"
סכסוך במשפחת ארגוב: הבן קרא לאביו מטומטם בשידור, דודו טוען שפגע בכבוד המשפחה
חודש אחרי החתונה: כתב אישום נגד גילי ארגוב בשל תקיפת בת זוגו