1 צפייה בגלריה
רחוב הרצל. "אחד העמוסים ביותר". צילום: חורחה נובומינסקי
רחוב הרצל. "אחד העמוסים ביותר". צילום: חורחה נובומינסקי
רחוב הרצל. "אחד העמוסים ביותר". צילום: חורחה נובומינסקי
כבר שנים רבות שלירון ארזי מראשון לציון עובד בקו חלוקת חלב, אלא שלאחרונה הוא מצא את עצמו בבעיה מול פקחי העירייה. "אני מגיע מדי בוקר בשעה מוקדמת כדי להימנע מהלחץ של הרכבים והתנועה הכבדה. לאחרונה פקחים של העירייה החלו לחלק לי דוחות בגלל שלטענתם אני פורק סחורה בשעה מוקדמת וזה עושה רעש", הוא אומר בייאוש. "דבר כזה לא היה לי בכל שנותיי בעבודה הזו".
ארזי שעובד כבר תקופה ארוכה בקו החלוקה באיזור הדרום, בעיקר באשדוד, החל לעבוד בחצי השנה האחרונה גם בראשון לציון. "אני עובד במשאית ויש לי קו חלוקת חלב במספר מקומות ברחבי העיר", הוא מספר. "אחד הרחובות העמוסים ביותר הוא רחוב הרצל ואם אני נכנס לשם עם המשאית אחרי השעה שש וחצי בבוקר זה הופך למשימה כמעט בלתי אפשרית. אין מקום לעמוד והתנועה מאוד עמוסה ולכן כפי שאני עושה כבר שנים רבות במקומות אחרים, אני מתחיל את העבודה שלי בחמש בבוקר ומנצל את העובדה שאין רכבים כדי לחלק את החלב למרכולים. זה לא מפריע לאף אחד ואני לא מפריע לתנועה או לכלי רכב אחרים".
אולם לאחרונה, כך הוא מספר, נוצרה לו בעיה חדשה שעולה לו סכומי כסף גדולים, "משום מה העירייה החליטה שזה לא בסדר ושאני עושה רעש במהלך העבודה שלי כשאני פורק סחורה", הוא טוען. "זה בכלל לא נכון כי אני עובד בשקט ולא מפריע לדיירים. למרות זאת, בחודש האחרון כבר קיבלתי שלושה דוחות על סך של 350 שקלים כל אחד בגין הקמת רעש".
מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "על פי מדיניות העירייה מזה שנים, שעות פריקה והעמסה באזורי מגורים בראשון לציון הינן בין השעות 6:30 ל-10:00 בבוקר. חשוב להבין, פריקה והעמסה בשעות מוקדמות גורמות לרעש לתושבי המקום, בוודאי אם מדובר במשאית קירור, כמו בדוגמה זו, שעליה להיות מונעת בכל משך העבודה".