2 צפייה בגלריה
אי התנועה הבעייתי בחלום ראשון | צילום: פרטי
אי התנועה הבעייתי בחלום ראשון | צילום: פרטי
אי התנועה הבעייתי בחלום ראשון | צילום: פרטי
האם הסיבה לריבוי תאונות דרכים בתקופה האחרונה בשכונת 'חלום ראשון' היא אי תנועה שאמור דווקא למנוע תאונות? כך טוענים תושבי השכונה שמצביעים על עלייה פתאומית במספר התאונות מאז שהוקם האי.
לימור פרץ, תושבת שכונת חלום ראשון בראשון לציון, טוענת כי התריעה מספר פעמים על אי "משום מה לא נעשה שום דבר משמעותי והתאונות הולכות וגוברות", היא אומרת.
לדבריה, "בכניסה לאזור הבניינים החדשים בשכונה חלום ראשון בנו לאחרונה אי תנועה חדש אך לא עשו זאת כמו שצריך. הוא לא מואר וכמעט לא רואים אותו, הוא לא בולט כלל וזה מתבטא עוד יותר כי הכביש משופע".
התושבת מציינת כי שוחחה עם שכניה, והועלתה התחזית כי הדבר יביא לתאונות, "אבל לא תיארנו לעצמנו שזו תהיה תופעה של ממש. היו כבר שלוש תאונות שם וזו סכנה מתמשכת", היא אומרת.
2 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
התושבת מוסיפה: "פניתי למוקד העירוני מספר פעמים ולא טיפלו בזה וגם לא חזרו אלי. בערב ראש השנה הייתה שם תאונה והתקשרתי שוב למוקד העירוני ואמרתי להם שבגלל שלא מטפלים יש משפחה אחת שבמקום לסעוד בערב חג תהיה בבית חולים. הוא אמר לי שהפנייה במוקד נסגרה והסטטוס שלה היא שזה טופל. איך טופל? התקינו שם מראה.מה אנחנו מבקשים בסך הכל? שיצבעו באדום לבן וישאירו את המקום? זה חיי אדם וכדאי שיטפלו בזה הרי תכף החשיכה המוקדמת והגשמים יגרמו לכך שבסוף רכב יעוף על הולך רגל שנמצא על המדרכה".
מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "הצומת המדובר נבדק ואושר על ידי מהנדס תנועה. כמו כן, הוצבה מראה פנורמית גדולה להגדלת שדה הראייה על פי תוכנית התנועה. במקום קיימת תאורה מספקת".