1 צפייה בגלריה
החתולה. צילום: באדיבות תושבים
החתולה. צילום: באדיבות תושבים
החתולה. צילום: באדיבות תושבים
הסיפור הבא יכול בקלות להפוך לתסריט של סרט אימה: משפחה המתגוררת בשכונת כפר אריה בראשון לציון מתמודדת מדי יום עם חתולת רחוב שהפכה את החצר שלהם לביתה, מטילה אימה על בני הבית ואף תקפה אותם בעבר.
"בעירייה לקחו את החתולה לעיקור בתקווה שזה יפסיק את ההתנהגות האלימה שלה אבל זה לא עוזר ועכשיו אנחנו חסרי אונים", סיפרה אם המשפחה.
מי ששומע את הסיפור בפעם הראשונה עשוי לגחך, אך המקרה הפך לסיוט של משפחה שלמה. "לפני מספר חודשים הגיעה לחצר שלנו חתולה שחורה שהחליטה שהיא בעלת הבית. היא התיישבה על אדן החלון או על גג המרפסת ובכל פעם שמישהו עבר לידה היא חושפת שיניים ועושה קולות מפחידים.
"זה כל כך הזוי עד שהגענו למצב שאם שואלים את הבן הקטן שלי איך עושה חתול אז הוא עושה רעש מפחיד במקום יללה. לא מזמן היא גם קפצה על חמותי ושרטה אותה ביד, פצעה אותה והיא נזקקה לטיפול רפואי. דיברנו עם העירייה והם לקחו אותה לעיקור אבל אחר כך היא הוחזרה לרחוב שלנו ומשם מצאה את דרכה חזרה לבית שלנו והמשיכה בהתנהגות המפחידה. כשהתקשרנו שוב למוקד העירוני אמרו לנו שאם נשפריץ עליה עם הצינור היא תרגיש לא נוח ותעזוב אבל זה לא מזיז לה. היא ממשיכה להישאר כאן ולהטיל את האימה שלה על כולנו".
מהעירייה טרם התקבלה תגובה.