1 צפייה בגלריה
הבור ברחוב הרב ניסים | צילום מסך: באדיבות תושבים
הבור ברחוב הרב ניסים | צילום מסך: באדיבות תושבים
הבור ברחוב הרב ניסים | צילום מסך: באדיבות תושבים
הפתעה לא נעימה ציפתה השבוע לנוסעים בשעות הערב והלילה ברחוב הרב נסים בראשון לציון. באמצע הכביש נחצבה מדרגה חדה שגרמה לרכבים לקפיצה פתאומית ואף לנזק. אחד מאותם נהגים, הטוען שלרכבו נגרם נזק באלפי שקלים, אף תיעד את המפגע.
את המכשול הסמוי גילה הנהג, תושב ראשון לציון במקרה כאשר נסע ברחוב החשוך, ולא הבחין בשום מכשול על הכביש.
"לא ראיתי הרבה מהדרך שלפניי כי המקום חשוך ואין תאורה", הוא מספר ומפרט: "נסעתי על 30 קמ"ש. פתאום שמעתי בום חזק והרגשתי איך הרכב שלי שוקע. עצרתי בצד וראיתי שנגרם לי נזק גדול, טמבון שנפגע וצמיג שהתפוצץ. כשהתקרבתי לכביש ראיתי את המכשול שישנו על הכביש, כאילו הורידו שכבה עבה של הכביש, משהו כמו 15 סנטימטרים של אספלט וכל רכב שעבר שם חטף מכה רצינית".
לדבריו, מיד פנה למוקד העירוני. "הם אמרו שמיד ישלחו מישהו, ולאחר המתנה של כמעט שעה לא נשלח אף אחד ואני נשארתי להזהיר נהגים. בשלב מסויים עבר שם אופנוען ומיהרתי אליו כדי להזהיר אותו שלא ירכב במהירות גבוהה ואם לא הייתי עושה זאת אז סיכוי גדול שהוא היה נפגע כתוצאה מנפילה".
עוד הוא מספר שבעקבות המקרה נגרם נזק גדול לרכבו. "עדיין לא סיימתי את כל התיקון לרכב אבל אין לי ספק שזה יעלה לי אלפי שקלים, וכעת אצטרך להגיש לעירייה בקשה לקבל פיצויים על הנזק. זה חד משמעי האחריות שלהם. לא יכול להיות שחפרו את כל הכביש ולא שמו שלט שיש עבודות בכביש".
כך הופתעו הנהגים בכביש החשוך:
מהעירייה נמסר בתגובה: "בצומת בין הרחובות סמילנסקי והרב ניסים בוצעו עבודות בכביש ונוצר פער אותו מילא הקבלן בחול עד לסיום העבודות על מנת שלא יהווה מפגע.
"באותו הלילה התקבלה פניה למוקד בנוגע לפער זה והפנייה טופלה במיידית. המפקח והתורנים הגיעו למקום ודאגו להסיר את המפגע ולמחרת המשיך הקבלן את העבודות".