1 צפייה בגלריה
מתנדבי זק"א בחדרה. צילום: דוברות זק"א
מתנדבי זק"א בחדרה. צילום: דוברות זק"א
מתנדבי זק"א בחדרה. צילום: דוברות זק"א
ביום שישי התקבלה הודעה במוקד המשטרה ובתחנת מד"א ובה דיווח על גבר שנפל בנסיבות טראגיות מחלון ביתו בבניין בו הוא התגורר. כעת מתברר כי מי שגילה את גופת הגבר היה ילד בן עשר, המתגורר גם הוא בבניין. "הוא ראה תמונה מאוד קשה וכעת אנחנו עוקבים אחריו כדי לדעת האם לערב עזרה של גורמי מקצוע", מספרת אמו.
בוקר שישי באחד מרחובות ראשון לציון היה רגוע ושקט, כפי שראוי ליום שישי בבוקר, עד אשר צרחה חזקה של ילד בן עשר פילחה את האוויר. "ביום שישי, בסביבות השעה שש וחצי בבוקר, הבן שלי התכונן ליציאה לבית הספר. ביקשתי ממנו שיירד לזרוק את האשפה הוא יצאה מהיציאה האחורית של הבניין כדי להשליך את השקיות בחדר האשפה. פתאום שמעתי צרחה חזקה של הבן שלי והוא החל בריצה מהירה לכיוון הבית. שאלתי אותי מה קרה והוא ענה לי שלמטה יש מישהו מת".
האם מוסיפה: "חשבתי שהוא לא ראה טוב ולא האמנתי שבאמת יש שם גופה. אמרתי לו שיבוא איתי למטה אבל הוא סירב, אמרתי לו שיבוא איתי כדי שייראה שזו לא באמת גופה אבל כאשר ירדתי למטה הזדעזתי ממה שראיתי", היא מספרת. "ראיתי את הגופה שרועה על הרצפה. אמרתי לבן שלי שזה כנראה מישהו רדום ששתה וניסיתי להימלט מהמקום והתקשרתי למשטרה והם הגיעו יחד עם אנשי מד"א. זה מישהו שהתגורר בבניין שלנו, לא הכרתי אותו יותר מדי".
כעת מנסה האמא המודאגת לעמוד על המשמר כדי לבחון את מצבו הנפשי של בנה, "הצוות החינוכי עודכן. היועצים התקשרו אלי וביקשו לראות איך הימים הבאים יעברו אצלו. הוא שואל שאלות על מה שהוא ראה ונצטרך לשים לב להתפתחות אצלו כי אצלי בכל אופן התמונה לא יוצאת מהראש".