1 צפייה בגלריה
הופעה בלייב פארק | צילום אבי מועלם
הופעה בלייב פארק | צילום אבי מועלם
הופעה בלייב פארק | צילום אבי מועלם
אירוע אלימות שהתרחש בלייב פארק במהלך הופעה של להקה מחו"ל הסתיים בהגשת כתב אישום נגד התוקף. על פי הנטען, התוקף היה תחת השפעת אלכוהול וכאשר התבקש על ידי המאבטחים להירגע הוא תקף אותם וניסה להימלט.
לפני כשנה הגיעה לארץ להקת 'קלין בנדיט' שנחשבת לאחת מלהקות המוזיקה האלקטרונית המצליחות בעולם, והוציאה להיטים רבים שכבשו את העולם. לפני שהלהקה הגיעה לישראל, אלפי כרטיסים שהוצעו למכירה נרכשו במהירות על ידי צעירים ובני נוער רבים.
לפי כתב האישום שהוגש לאחרונה, במהלך ההופעה, מעט אחרי השעה 23:00 בלילה, חש אחד המבלים שלא בנוח כאשר הנאשם, בן 27, וגבר נוסף הקניטו אותו ודחפו אותו, לטענתו, ללא כל התגרות מצדו. למרות בקשותיו שיפסיקו, המשיך התוקף ודחף אותו, וכל זאת כשניכר שהוא תחת השפעת אלכוהול.
הצעיר שנדחף ניגש לאחד המאבטחים והתלונן בפניו על הנעשה. המאבטח קרא לתגבור של מאבטח נוסף וגם שוטר שהיה במקום, וניגש איתם לטפל בצעיר המתגרה. לפי טענת המתלונן, אחד המאבטחים ביקש מהצעיר להתלוות אליו אך הוא סירב וכעבור דין ודברים אף נמלט וניסה להיטמע בתוך הקהל כך שהמאבטחים לא יוכלו למצוא אותו.
למרות ניסיונותיו להימלט, הצליח אחד המאבטחים לאתר אותו בתוך הקהל ותוך כדי ניסיון השתלטות עליו הוא ספג ממנו אגרוף. שוטר שנחלץ לעזרת המאבטח ננשך ברגלו ובאגודלו ואף נזקק להתפנות לבית חולים.
בימים האחרונים הוגש כתב אישום נגד הצעיר בגין תקיפה, תקיפת שוטר וגרימת פציעה.