1 צפייה בגלריה
חרדי. צילום: shutterstock
חרדי. צילום: shutterstock
חרדי. צילום: shutterstock
משגיח כשרות מראשון לציון סיפר לאשתו שהוא יוצא לחו"ל לטובת עבודה במדינות שונות במזרח אך בפועל נסע יחד עם מאהבת, נשואה גם כן, המשתייכת לעדה החרדית בירושלים. אשתו של המשגיח שחשדה בבעלה, שכרה חוקר פרטי שתפס אותם על חם בתוך רכב בחוף הים העירוני.
פרשיית אהבים ובגידות בחברה החרדית נחשפה לאחרונה על ידי חוקרים פרטיים בחברת החקירות "סקיי". "זה התחיל כאשר אשתו של הגבר באה אלינו וסיפרה שהיא חושדת בבעלה", סיפר החוקר.
"בעלה עובד בהשגחת כשרות והוא סיפר לה שהוא צריך לנסוע לסין לטובת עבודה בהשגחת כשרות ולכן הוא ייאלץ להיעדר מהעבודה. האישה שחשדה שהוא איננו מספר לה את האמת - ביקשה מאיתנו לעקוב אחריו".
לטענתו, כאר החלו את המעקב אחר הגבר התברר להם שהוא אכן נפגש עם אישה אחרת, גם היא שייכת לחברה החרדית, נשואה ואמא לשבעה ילדים.
"התחלנו לעקוב אחרהם וראינו כיצד הוא לוקח אותה ברכב שלו לחוף הים בראשון לציון שם הם קיימו יחסי מין סוערים. הם עד כדי כך היו מרוכזים ונלהבים שגם כשתהקרבנו וצילמנו אותם בעת הפעולה הם לא שמו לב אלינו".
לדברי החוקר, למרות שהאישה נחשפה לחומרים היא החליטה שלא לפרק את מערכת היחסים ביניהם ולתת לבעלה הזדמנות נוספת לתקן את דרכו.