צעיר בשנות ה־30 לחייו המתגורר בראשון לציון הכיר בחורה באתר היכרויות והשניים קבעו להיפגש אצלו בדירה ולבלות יחדיו. לטענתו, במהלך הערב היא שתתה לשוכרה והחלה להרוס חפצים יקרי ערך ואף לאיים שתתלונן נגדו על אונס. כעת הוא תובע אותה על הנזק ועוגמת הנפש שנגרמה לו.
המקרה המדובר אירע לפני כחצי שנה כשהצעיר גלש באחד מאתרי ההיכרויות. השניים התכתבו מעט ולאחר שיחת טלפון ביניהם נקבע שהבחורה תגיע לביתו, הם ישתו מעט אלכוהול ולאחר מכן יחליטו האם להמשיך לבלות את הלילה יחדיו. בתביעה שהגיש טוען הצעיר כי כפי שנקבע מראש, הצעירה הגיעה אליו לדירה והשניים בילו בנעימים. לטענת התובע, ככל שעבר הזמן וכמות האלכוהול הלכה וגדלה, כך גם התנהגותה הפכה לקיצונית יותר.
לדברי הגבר, היא החלה לצעוק עליו ולהשליך דברים, לשבור חפצים יקרי ערך ולגרום להרס בכל חלקי הבית. לטענת הגבר כל ניסיונותיו לגרום לה לחדול עלו בתוהו ובשלב מסוים כשדרש ממנה לעזוב את הבית היא איימה לגשת למשטרה ולהתלונן נגדו על תקיפה מינית. לטענת הצעיר, בשלב זה הבין הוא את הסכנה שהוא נמצא בה והחל להקליט את הצעירה מאיימת שתתלונן נגדו על אונס שלא היה ולא נברא. במקביל, הזעיק הצעיר את המשטרה.
כעת, חצי שנה לאחר התקרית, הגיש הגבר תביעת פיצויים נגד הבחורה על ההרס הרב שהיא גרמה לו בנוסף על עוגמת הנפש שנגרמה לו כתוצאה מאיומיה. התביעה על סך של 5,000 שקל הוגשה לבית משפט השלום בראשון לציון.