1 צפייה בגלריה
צילום: מעוף ראשון לציון
צילום: מעוף ראשון לציון
צילום: מעוף ראשון לציון
עושים שינוי תעסוקתי בכל גיל: קורס לבניית עסק לגילאי 50 ומעלה נפתח השבוע בראשון לציון עם 20 משתתפים שמחפשים קריירה שניה או לפתח יזמות לצד עבודתם כשכירים.
מעוף ראשון לציון, מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, נערך לתוכנית בשיתוף עם עמותת "דורשים ניסיון".
"אנו רוצים למנף את הניסיון הרב שרכשו היזמים במהלך שנות העבודה הרבות כשכירים, על מנת לתת הזדמנות וכלים למי שחפץ בהקמת עסק או יזמות", אמרה מנהלת סניף מעוף ראשל"צ, מיכל גליקמן.
"מעוף מציעים ידע מקצועי בנושאים הרלוונטיים. החל מכלים להבנת כוחות השוק, כלים שיווקיים, ועד מידע רלוונטי על ההתנהלות מול הרשויות, העסקת עובדים ועוד", הסבירו בארגון.
הקורס "יוזמים עסק" נועד ליזמים ובעלי עסקים בתחילת דרכם, המעוניינים לבחון באופן מקצועי את רעיונותיהם וללמוד כיצד להוציאם מן הכוח אל הפועל. "הקורס יוזמים עסק 50+ מיועד לאוכלוסיית גיל מבוגר ומנוסה", אמרה גליקמן. "אנו מתאימים את התכנים לצרכים שלהם ולידע הקיים אצלם בנושאים כגון הרשתות החברתיות".
הקורס מסובסד על ידי משרד הכלכלה ונמשך 56 שעות אקדמיות המשלבות למידת בסיס תאורטי עם פרקטיקה להקמת עסק. בסוף הקורס המשתתפים יהיו זכאים לשעות ליווי מוזלות של יועצים עסקיים מקצועיים לבחירתם מטעם מעוף
במעוף אומרים כי במידה ויהיה לכך ביקוש, ישמחו לפתוח קורסים נוספים ליזמים צעירים, ברוחם.