נוסף על שלל במות הבידור שיפעלו ברחבי ראשון לציון במהלך אירועי יום העצמאות, יוכלו בני הנוער ליהנות גם ממסיבה עם שמות של כוכבים נוצצים בהם די. ג'יי סקאזי והזמר דודו פארוק.
1 צפייה בגלריה
פארוק, צילום: יובל חן
פארוק, צילום: יובל חן
פארוק, צילום: יובל חן
אלא שלמיינט ראשון נודע כי בעיריית ראשון לציון, שלוקחת חלק בסבסוד הכרטיסים לפסטיבל הנוער, התנגדו בתחילה להופעה של פארוק בשל התכנים הנחשבים פרובוקטיביים שהוא מייצר. לבסוף המחלוקת לובנה אחרי שסוכם שההופעה שלו תותאם לבני הנוער.
הזמר אורי קומאי, הוא דודו פארוק, הפך לכוכב ילדים ונוער למרות הרמיזות המיניות בשיריו והקליפים הבוטים. לדברי מחזיק תיק הצעירים והנוער וסגן ראש העירייה איתי מתיתיהו, הוא זה שסירב תחילה לאשר את הופעתו של הזמר.
"אני יודע שהתכנים שלו בעייתיים ולכן שקלנו אם לאפשר את ההופעה", הודה מתיתיהו בשיחה עם מיינט ראשון. "לאחר ההתנגדות ישבנו עם מפיקי האירוע והובטח לנו שתתקיים הופעה מיוחדת בגרסת רשויות מקומיות שהתכנים בה יותאמו לבני הנוער".
פסטיבל "הולי מולי" בהפקתה הפרטית של בלוסטון לייב ניישן ישראל יתקיים בערב יום העצמאות באמפי פארק בראשון לציון, ויציע רייב עם ענקי המוזיקה האלקטרונית בארץ ובעולם. הכניסה לבני 15 עד 20 בלבד בצירוף תעודת זהות או צילום ספח תעודת הזהות של ההורים. פרטים נוספים באתר הולי מולי.