עידו גבריאלוב, תלמיד כיתה י"א מבית הספר "הבית של תמר" בראשון לציון, קיבל תעודת הוקרה על פעילות חברתית. בטקס, שהתקיים במועצה האזורית נחל שורק, קיבלו עוד 56 בני נוער תעודות הוקרה על הצטיינות בפעילות חברתית.
1 צפייה בגלריה
"יש גם נוער אחר". גבריאלוב (במרכז) במעמד קבלת התעודה. צילום: פרטי
"יש גם נוער אחר". גבריאלוב (במרכז) במעמד קבלת התעודה. צילום: פרטי
"יש גם נוער אחר". גבריאלוב (במרכז) במעמד קבלת התעודה. צילום: פרטי
בנימוקי הזכייה נכתב כי גבריאלוב פועל "בהתמדה, במסירות ובמחויבות עמוקה למען הנוער והחברה בעיר".
"אני פעיל הרבה שנים בפרלמנט של ראשון ומאוד אוהב את המסגרת הזו, היא מעניקה לי הזדמנות לתרום מעצמי וגם להיתרם", סיפר גבריאלוב. "רונית ג'רפי, שי כהן, קרן אלהרר, עובדיה קצב ועוד רבים אחרים עובדים איתנו, מכוונים אותנו ותומכים בנו בכל רעיון ודבר שאנחנו רוצים.
"בניגוד למה שכולם חושבים, שלנוער של היום לא איכפת מהסביבה ושאנחנו רק תקועים במסכים, הפרלמנט העירוני מוכיח שיש גם נוער אחר. התרגשתי ואני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להיות חלק מהמקום הזה".
תעודות ההוקרה חולקו על ידי מינהל חברה ונוער מחוז מרכז של משרד החינוך בתחומי פעילות שונים: מעורבות חברתית בקהילה, במתנ"ס, בתנועות נוער ובבתי הספר. מתוך מאות מועמדים לתעודה זו בחר מינהל החינוך בקומץ הנבחרים ממגוון הרשויות במחוז מרכז.
הטקס נפתח בהופעה קצרה של להקת הרכב מנצח ראש העין, בשיתוף קונסרבטוריון סימפוניה בניהולה המוזיקלי של עופרה כהן. הלהקה היא חלק ממיזם למען הזדמנות שווה ללימודי מוזיקה והמנגנים בה הם תלמידים עם צרכים מיוחדים.
הטקס התקיים בנחל שורק כאות הערכה למערכת החינוכית ביישוב המטפחת ושמה בראש סדר העדיפויות את תחום החינוך הערכי-חברתי בשנים האחרונות. בטקס השתתפו גם ראשי הרשויות, המחנכים מכל המסגרות, בתי הספר, אגפי נוער, מתנ"סים, הורים ובני משפחה.