שמה של משפחת ארגוב מראשון לציון שוב נקשר למדורי הפלילים. כתב אישום הוגש נגד אבשלום ארגוב, אחיו של מלך הזמר הים תיכוני, זוהר ארגוב המנוח, בגין התפרצות לרכב וגניבת רכוש, כל זאת כאשר לפי כתב האישום, צופה בו בעלת הרכב ומכוונת אליו את המשטרה.
1 צפייה בגלריה
אבשלום ארגוב | צילום: אבי מועלם
אבשלום ארגוב | צילום: אבי מועלם
אבשלום ארגוב | צילום: אבי מועלם
אין זו פעם ראשונה שאישום מסוג זה מועלה נגד אבשלום ארגוב. באוגוסט 2015 הוא נעצר והואשם בגניבה מרכב בראשון לציון בשעה בה התקיים מופע לזכר אחיו.
המקרה הנוכחי התרחש עפ"י כתב האישום לפני כשלושה שבועות. אז התהלך ארגוב ברחוב ה' באייר בראשון לציון, וכשעבר סמוך לרכב חונה, פתח את הדלת ונטל משם שתי חפיסות סיגריות, מצת, טפסי לוטו, חמישה זוגות משקפיים וסיכת 'שמע ישראל'.
בעלת הרכב הבחינה בו והזעיקה את המשטרה, תוך שהיא שומרת על קשר עין כדי לכוון את השוטרים אליו.
לפי כתב האישום כאשר הגיעו השוטרים וביקשו לעצור אותו, ענה: "כולה נכנסתי לרכב ולקחתי שני זוגות משקפיים אז אתם עוצרים אותי?". במהלך החקירה נטען ששינה ארגוב את גרסתו, ואמר שמצא את הרכוש ברחוב.
לחובתו של ארגוב 19 הרשעות בגין מגון רחב של עבירות בגינן ריצה עד כה 17 שנות מאסר.
עו"ד צדוק חוגי, המייצג את ארגוב, הגיב על הדברים ואמר שלמרות הרקע הפלילי ארגוב שוחרר למעצר בית בפיקוח. "הוא כופר באשמה. אני מברך את בית המשפט שקיבל את הטענות שלנו שלא מדובר בעבירות הדורשות מאסר למרות עברו. אנו מקווים שבמסגרת השיקום הוא ימשיך וישתפר וייקח את גורלו בידו", אמר חוגי.