לפני כשבועיים, מעט לאחר השעה שמונה בבוקר, יצאו בני משפחה מראשון לציון מביתם ליום העבודה והלימודים. הם לא ידעו שבאותו הזמן ממש אורבים להם שני תושבי העיר, פורצים בעל עבר פלילי עשיר, שהמתינו שהאיזור יתפנה כדי לפרוץ לביתם.
1 צפייה בגלריה
התחזה למנקה, צילום המחשה: Shutterstock
התחזה למנקה, צילום המחשה: Shutterstock
התחזה למנקה, צילום המחשה: Shutterstock
לאחר שערכו בדיקה זריזה של דרכי הגישה, הוחלט כי אחד מהם יפרוץ לדירה ואילו השני יישאר בחוץ ויעמוד בקשר טלפוני עם שותפו כדי להתריע אם מישהו יתקרב.
הפורץ הראשון טיפס לדירה, תוך שהוא עולה על מנוע המזגן, מנפץ את חלון הוויטרינה של המרפסת ומשם נכנס לתוך הדירה בעוד חברו עומד על המשמר בכניסה לבניין, כפי שסוכם.
לרוע מזלם של השניים, אחד השכנים הבחין בנעשה ומיהר להזעיק את המשטרה. שוטרים שהגיעו במהירות למקום הגיעו לדירה ותפסו 'על חם' את הפורץ, כשהוא אוחז בידו שק שחור ובתוכו תכשיטים יקרי ערך, כסף מזומן ושעונים.
הפורץ השני הבין שהמשטרה עלתה עליהם ומיהר לקחת לידיו מגב שהיה במקום, תוך שהוא טוען בפני השוטרים שהוא בכלל עובד הניקיון. בדיקה קצרה במכשיר הנייד שלו גילתה את הקשר בינו לבין הפורץ הראשון ושניהם הועברו להמשך חקירה בתחנת המשטרה.
במהלך החקירה שמר הפורץ הראשון על שתיקתו ואילו הפורץ השני המשיך והתעקש שהוא לא קשור למקרה ובסך הכל עסק בניקיון הבניין, טענה שככל הנראה הופרכה על ידי החוקרים שכן בשבוע שעבר הוגש נגד השניים כתב אישום בגין התפרצות לבית מגורים.