האם גילי ארגוב שוב הסתבך? חודשיים לאחר שפורסם כי הוגשה נגדו תלונה במשטרה וכחודש לאחר חתונתו המתוקשרת, הוגש נגד ארגוב כתב אישום בשל תקיפת בת זוגו ורד. ארגוב מצדו טוען כי אינו מכיר את כתב האישום המדובר.
ורד וארגוב בזוגיות כבר זמן רב. בעת ההכנות לחתונתם לפני כחודשיים הגיע ארגוב לתחנת המשטרה בראשון לציון, לאחר שהוגשה נגדו תלונה על אלימות שהפעיל כלפי בת זוגו. מחוץ לתחנת המשטרה הפגינו השניים זוגיות מפתיעה ועל אף התלונה סיפרה ורד שהיא מתכוונת להתחתן עם גילי, שהביע צער על המקרה. ארגוב הודה כי סטר לה, אך היא הכחישה שהפעיל נגדה אלימות.
1 צפייה בגלריה
לא מכיר את כתב האישום נגדו. ארגוב | צילום: קובי קואנקס
לא מכיר את כתב האישום נגדו. ארגוב | צילום: קובי קואנקס
לא מכיר את כתב האישום נגדו. ארגוב | צילום: קובי קואנקס
גם עורכי דינם של השניים, יוסי ודניאל פאר, סיפרו כי בני הזוג יגשרו על הפערים ואין להם עניין לנפח את הסיפור שיצא מפרופורציות. אגב, מאז הספיקו עורכי הדין לסיים את ההתקשרות עם ארגוב בשל סיבות שונות.
כחודש לאחר מכן, בני הזוג עמדו תחת החופה באולם השמחות "שמש אדומה" וסיפרו כמה הם ממתינים לתינוק שעתיד להיוולד להם. כעת מתברר כי על אף שארגוב התחתן עם ורד, במשטרה החליטו להגיש נגדו כתב אישום בשל אלימות.
על פי כתב האישום, לפני כשלושה חודשים לקראת שעות הערב, בעת שגילי ובת זוגו ורד היו בבית אמו של ארגוב, עלה בו חשד שאשתו בוגדת בו ואף משתמשת בסמים. במהלך הוויכוח ביניהם סטר ארגוב על פניה של ורד, זאת בנוכחות של בתה בת ה־12 מנישואיה הקודמים.
השבוע ביקשנו את תגובתו של גילי ארגוב לכתב האישום ולדבריו הוא אינו יודע על כתב אישום שהוגש נגדו.