אחת ההרוגות בתאונה הקשה בכביש הגישה לבסיס תל נוף אתמול (יום א') היא אודליה טייץ רודריגז (43), אם לארבעה ילדים מרחובות שהייתה בדרכה להסיע את בנה לבסיס. אודליה נפצעה אנושות בתאונה, הועברה לבית החולים קפלן תוך ביצוע פעולות החייאה, שם למרבה הצער נקבע מותה. מועד הלוויה נקבע.

3 צפייה בגלריה
אודליה טייץ רודריגז
אודליה טייץ רודריגז
אודליה טייץ רודריגז
(צילום: מתוך פייסבוק)

טייץ רודריגז הנה אשת חינוך מוכרת ואהובה בעיר רחובות, ורבים קיבלו את הבשורה על מותה הטראגי בהלם. רבים כתבו עליה ברשתות החברתיות, מסרבים להאמין שהיא איננה.
"חברה מיוחדת שלי, עצוב ולא ניתן להאמין, הלם. את חסרה לי וכבר מתגעגעת אליך", כתבה חברתה. אחרת כתבה: "הלב מסרב להאמין, 15 שנה אני מכירה אותה, הבנים שלה לומדים עם הבנים שלי, אמא לארבעה בנים, הקטן בן 5, הגדול אמור להתגייס, פשוט מזעזע, טרגדיה ענקית". רבים אחרים לא מצאו מילים לנחם נוכח הטרגדיה הגדולה שפקדה את המשפחה ואת העיר כולה.

3 צפייה בגלריה
התאונה הקטלנית
התאונה הקטלנית
התאונה הקטלנית
(צילום: רן מנוסיס, תיעוד מבצעי מד"א)

לאחר התאונה הקשה עלו טענות מצד תושבי האזור והאנשים אשר נוסעים בו באופן קבוע. מדובר על כביש הגישה לבסיס ובו פיתולים רבים, נתיב נסיעה אחד לכל כיוון ואין בו תאורה לכל אורכו. זוהי לא התאונה הקטלנית הראשונה בכביש 4103, בשנת 2018 ארעה בו תאונה קטלנית בה נהרג אדם, וקודם לכן היו בו תאונות רבות בהם פצועים קשה.
התאונה הקשה אתמול התרחשה בשעה 10:16, ובה היו מעורבים שלושה כלי רכב. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו במקום את מותה של קצינת צה"ל כבת 20, וטייץ רודריגז פונתה תוך פעולות החייאה לבית החולים קפלן שם נקבע מותה לאחר מאמצי החייאה רבים.

3 צפייה בגלריה
אודליה טייץ רודריגז
אודליה טייץ רודריגז
אודליה טייץ רודריגז
(צילום: באדיבות המשפחה, מתוך ynet)

קראו גם:

הראשון מכוחות ההצלה להגיע למקום היה חובש איחוד הצלה יוני עוזיהו. "במהלך נסיעה נקלעתי לזירת תאונת דרכים, מדובר בזירת תאונת דרכים קשה מאוד, הרבה שנים לא ראיתי כזו תאונה. הענקתי סיוע רפואי ראשוני במקום לנפגעת שהייתה לכודה ברכבה ומצבה היה אנוש, נפגעת נוספת, כל שנותר היה לקבוע את מותה עקב הפציעות הקשות מהם סבלה".
יהי זכרה ברוך.