האם התלוננה, תומך ההוראה הודח, אך לטענת האם הוא חזר בימים האחרונים לעבוד בבית הספר בידיעת העירייה והנהלת המוסד.
1 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
המחשה
(צילום: shutterstock)
קראו גם >>
בשבוע שעבר פרסמנו ב"ידיעות ראשון" על תומך ההוראה שלדברי האם התנהג כלפיה באופן אלים. "הבת שלי חזרה לבית כשהיא אדומה מבכי וסיפרה על עוגמת נפש גדולה שנגרמה לה. היא סיפרה לי שצעצוע שהביאה איתה לבית הספר אבד, דבר שגרם לה לצער. היא נכנסה לשירותים עם חברה נוספת ושטפה פנים לאחר שבכתה". לטענת האם אותו תומך הוראה ראה את הבת שלה ובלי לברר מה קרה, אמר לה "עופי כבר הביתה".
"שמעתי אותה מספרת את זה ואמרתי לה שכעת נחזור שתינו לבית הספר כדי לחפש את הצעצוע. הגענו לכיתה והוא היה זרוק על הרצפה והחזרנו אותו.
"ראיתי בכיתה את אותו תומך למידה. ביקשתי ממנו לצאת איתי מחוץ לכיתה כי רציתי לדבר איתו ומאותו הרגע הוא הפך לאדם אלים. הוא כעס וצעק, דיבר בנפנוף ידיים, כל ההתנהגות שלו שידרה משהו אלים", סיפרה האם והוסיפה כי לאחר תלונה בעירייה הוחלט שיעזוב את בית הספר.
לתדהמתה, בימים האחרונים התברר לה שהאיש ממשיך להגיע למוסד. "המנהלת טוענת שהוא לא מועסק, אבל מדי יום הילדים והורים נוספים רואים אותו ומספרים לי שהוא עדיין בבית הספר. לא שלחתי את הילדה שלי לבית הספר של החופש בגלל שהוא שם.
"אני מרגישה שנותנים גב למישהו לא צפוי שעלול להיות מסוכן לילדים. אני לא יודעת למה הוא מסוגל וזה מפחיד. התפרסם לאחרונה על מורה שפגע בתלמידות ובמקרה הזה היתה אמא שהתלוננה עליו שהוא קילל אותה שנה לפני כן. אני מודאגת. הוא ממשיך לעבוד ולא מוכנים להתייחס לפנייה שלי. מטייחים פה התנהגות אלימה".
יו"ר הנהגת ההורים רוני עקירב: "חובתנו לדאוג שהמקרה כרמל מעודה לא יחזור על עצמו בראשון לציון וצריך להקדים תרופה למכה. אני דורש תחקיר מעמיק אובייקטיבי ולא על ידי הנהלת בית הספר. אם החזירו אותו שוב אז לא נעשה דבר".
מהעירייה נמסר: "הסיטואציה התרחשה אחרת מהמתואר. בכל מקרה תומך ההוראה אמור לסיים את תפקידו בסיום השנה".
לכל העדכונים - חדשות ראשון לציון