נהג של חברת "אגד" תובע נוסעת שנסעה עימו, בטענה שפנתה למעסיקיו עם ביקורת על התנהלותו ואף ציינה כי הוא נהג תחת השפעת אלכוהול, ובכך פגעה בשמו הטוב. בעקבות הביקורת, טוען הנהג, מצבו הנפשי נפגע והוא שקל להפסיק את עבודתו.
1 צפייה בגלריה
אוטובוס אגד
אוטובוס אגד
אוטובוס אגד
(צילום: זהר שחר)
קראו גם:
בחודש ינואר האחרון הגיעה לחברת אגד תלונה של נוסעת, תושבת ראשון לציון, המתארת התנהלות חריגה של הנהג עימו נסעה. "כשהגענו לתחנה המרכזית צלצלתי בפעמון אך הוא לא עבד", כתבה הנוסעת. "אמרתי בקול לנהג שהפעמון לא עובד, אך הוא לא ענה לי. נוסעת אחרת ניסתה גם היא ללחוץ, אך הוא לא עבד, וגם היא אמרה לו שהוא לא עובד אך גם הפעם הוא לא הגיב. כשהגענו לתחנה הוא לא פתח את הדלת ליציאה ואני והנוסעת הנוספת כעסנו וצעקנו עליו שהפעמון לא עובד. הנהג הסתכל עליי דרך המראה ואמר לי שאסור לו לפתוח עכשיו את הדלת כי הוא עומד ברמזור. אמרתי לו שעוד לפני התחנה ביקשתי ממנו לפתוח את הדלת, והוא בתגובה התעצבן וצעק עליי: 'תכנסי כבר פנימה יא.... שאני לא אז... אותך. נמאס לי כבר מכולכן'. צעקתי עליו חוצפן אחד איך אתה חושב שאתה מדבר וניגשתי לצלם את המספר הפנימי של האוטובוס. הוא קם ודרש ממני את הפרטים האישיים שלי אך לא הסכמתי למסור לו. הנהג קם לדחוף אותי אך נוסע נוסף שהתערב הגן עליי. לנהג היה ריח רע מהפה של אלכוהול והבנתי שיש לי פה עסק עם נהג שתוי. בושה וחרפה שנהג כזה מסיע נוסעים".
התלונה שהתקבלה בחברה הועברה במהירות לטיפול הממונים על הנהג. הוא מצידו טען כי נפגע נפשית מהתלונה למרות שהיא רצופה בשקרים. עוד טען הנהג היא כלל לא לחצה על הכפתור הנכון, וכשביקשה לפתוח את הדלת הוא לא יכול היה לעשות זאת, דבר שגרר מהאישה צעקות וגידופים.
לטענתו, בעקבות התלונה חלה הידרדרות במצבו הנפשי, ואלמלא הגב שקיבל ממנהליו, הוא לא היה יכול להמשיך בעבודתו. עוד הוסיף הנהג, כי התלונה נבדקה לעומק והתברר כי הוא צודק, ולכן נסגרה.
כעת דורש הנהג מהנוסעת פיצוי של מאה אלף שקלים בטענה שהוציאה את דיבתו ופגעה בשמו הטוב.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון