השבוע נודע כי מפלגת נעם, שהיא בעלת אג'נדה ימנית, דתית והעומד בראשה, אבי מעוז, אף הביע לא מעט אמירות שנויות במחלוקת בעיקר בנושאי הלהט"ב, חתמה הסכם עם הליכוד במסגרתו תקבל אחריות על היחידה לתוכניות חיצוניות במשרד החינוך. ההחלטה מעוררת לא מעט חשש בקרב הציבור החילוני, וראש הממשלה היוצא, יאיר לפיד, אף קרא אתמול (שישי) לראשי הרשויות להתנגד לתכנים שהיא מקדמת.
1 צפייה בגלריה
רז קינסטליך
רז קינסטליך
מנסה להרגיע. רז קינסטליך
(צילום: קובי קואנקס)
אתמול (שישי) פרסם ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, את עמדתו בנושא, במטרה להרגיע את חשש הציבור. בהודעה רשמית כתב:
"ממשלה חדשה בפתח ואני רוצה לשלוח מכאן קודם כל, איחולי הצלחה לכל שרי הממשלה החדשים ובעלי התפקידים השונים - הצלחתכם היא הצלחתנו.
חשוב לי להדגיש - כי מערכת החינוך בראשון לציון - זוכת פרס החינוך הארצי, בין היתר בזכות הערכים האוניברסליים המאפיינים אותה, על כלל צוותי החינוך שלה ומנהליה, תמשיך לקבל חופש בחירה ולחנך לתכנים מגוונים ולקבלת האחר.
אנו ראשי הערים, אחראים על טובת התושבות והתושבים שלנו, אנחנו לא מוּבלים וכבר הוכחנו בשנתיים האחרונות, שאנחנו אלה שדואגים והאחראיים הבלעדיים על טובת תושבינו.
אני רוצה להאמין שהספקולציות שמועלות כרגע בכלי התקשורת, לא יתממשו בבוא העת. מהכרותי עם ראש הממשלה הנכנס - בנימין נתניהו, אני סמוך ובטוח כי הוא ידאג לכלל תושבי המדינה, ללא הבדלי דת, גזע ומין. ראשון לציון היא עיר פלורליסטית ושוויונית לכולם וכך זה יישאר, במוסדות החינוך ומחוצה להם".

קראו גם: