מה מחכה לנו בליל הסדר? מה יהיה בימי חול המועד? לפי התחזית של השירות המטאורולוגי הישראל שרב כבד מתקרב אלינו והמעלות יטפסו גבוה במיוחד דווקא בימים שחלקנו בחופש ומתכננים טיולים. לפניכם תחזית מזג האוויר של ראשון לציון.
2 צפייה בגלריה
שמש גל חום - תמונת פייסבוק
שמש גל חום - תמונת פייסבוק
שרב כבד מגיע לראשון לציון
(צילום המחשה: shutterstock)

מה יהיה מזג האוויר בליל הסדר? התחזית של יום שני (22/04) בהירה אבל מבשרת על התחממות במידה ניכרת בהרים ובפנים הארץ. אצלנו, במישור החוף, הרוחות יתחילו להתחזק אבל מזג האוויר יהיה יחסית נעי ואולי אפילו יהיה מעט קריר בדרך הביתה ואחרי קריאת ההגדה. המעלות בראשון לציון: 14°-24°.
השרב הכבד יגיע בשלישי 23/04. תחול עלייה ניכרת בטמפרטורות ויעשה חם מהרגיל עד שרבי ברוב האזורים. אחה"צ יתחזקו הרוחות הצפוניות לאורך החוף. המעלות בראשון לציון יחצו את קו ה-30 מעלות.

2 צפייה בגלריה
תחזית מזג האוויר בחיפה. לוהט
תחזית מזג האוויר בחיפה. לוהט
יהיה חם בראשון לציון
(צילום: canva)


קראו גם:

ברביעי 24/04 השרב ימשיך ויהפוך להיות קיצוני יותר. תחול עלייה נוספת בטמפרטורות וישרור חמסין כבד ברוב אזורי הארץ. עומסי חום כבדים עד קיצוניים ישררו בכל רחבי הארץ. בראשון לציון הצפי כרגע הוא 38 מעלות בצהריים, אבל יתכן שהמעלות אף יטפסו גבוה יותר.
מזג האוויר השרבי ימשיך לפי התשקיף גם בחמישי והטמרפטורות יגיעו ל-38 מעלות ויתכן שאף יותר. הבשורה הטובה, כרגע נראה שבשישי השרב כבר יישבר והמעלות ירדו ל-25 בראשון לציון.
אם תכננתם טיולים בחול המועד, כדאי שתצטיידו בכובע, קרם הגנה והרבה מאוד מים.
פורסם לראשונה: 07:07, 21.04.24