תושב ראשון לציון התלונן על כך שהשכנה המתגוררת בקומה מתחתיו עוסקת במיסטיקה ובכשפים שעבורם היא שורפת חומרים המעלים ריח רע. לטענתו, הריחות הללו גורמים לו לסבל ולפגיעה באיכות החיים. בעקבות כך פנה הגבר לבית המשפט שיורה לשכנה להפסיק עם מנהגה.
1 צפייה בגלריה
העשן והריח חודרים למרפסת השכן
העשן והריח חודרים למרפסת השכן
העשן והריח חודרים למרפסת השכן
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
לדברי תושב העיר המתגורר במרכז, לפני מספר חודשים עברה לגור בקומה מתחתיו אישה שעוסקת בתחום הכישופים, החזרת אהבות נכזבות והוצאת עין הרע. מדי יום, טוען הגבר, מגיעים אליה אנשים וכחלק מהטקס אותו היא עורכת הם יוצאים למרפסת ושם הם שורפים חומרים שונים המעלים ריח רע.
לטענת הגבר, הטקסים הללו נעשים בכל שעות היום והוא אינו מסוגל לשבת במרפסת ביתו וגם לא במטבח, שכן הריחות עולים ונכנסים דרך החלונות. בעקבות המצב הקיים הוא נאלץ להשאיר את החלונות סגורים ונותר ללא אפשרות להכניס אוויר צח.
לטענתו, הוא פנה בעבר מספר פעמים אל האישה וביקש ממנה לבצע את שריפת החומרים אצלה בתוך הבית או במקום אחר ולא במרפסת, כי זה גורם לו סבל רב. למרות זאת, טוען הגבר, היא אינה קשובה וממשיכה לעסוק בכשפים ולהעלות ריחות לא נעימים.
בעקבות מעשיה של האישה ולאחר שלא הצליח להגיע עימה להבנות, פנה הגבר לבית המשפט וביקש להוציא צו למניעת הטרדה שפוגעת באיכות חייו.
בשלב זה טרם התקבלה החלטה בנוגע אליה.