תושבת ראשון לציון, חולת סכרת ולב איבדה את נעלי הבריאות שרכשה במאות שקלים ותושבים רבים התגייסו לסייע לה והציעו לרכוש עבורה זוג חדש. "זה לא עניין כספי, כנכה קשה לי לצאת מהבית, אני מאמינה שאם יש אנשים טובים הם ישיבו לי את הזוג שנעלם".
2 צפייה בגלריה
קשישה
קשישה
מאמינה שיש אנשים שלא יתעלמו מהמצוקה
(צילום: shutterstock)
בשבוע שעבר יצאה תושבת ראשון לציון, דבי נתן־זאדה, לרכוש זוג נעליים אורתופדיות. נתן־זאדה היא אישה סיעודית, מתמודדת עם נכות, וסובלת מסוכרת ומחלת לב, ועל כן זקוקה לנעליים המותאמות למצבה הבריאותי ועולות מאות שקלים. ברגע של היסח דעת היא שכחה את שקית הנעליים על ספסל סמוך לרחוב רוטשילד 37 בעיר וכששבה לשם מאוחר יותר לאסוף אותן הן נעלמו. נתן־זאדה מיהרה לפרסם בקשת עזרה ברשתות החברתיות ועשרות מתושבי העיר מיהרו להציע לה סיוע, חלקם הציעו לתרום כסף ואחרים לרכוש עבורה זוג נעליים חדש.
"זה מקסים ומרגש", אמרה נתן־זאדה, "הרבה אנשים טובים ביקשו לעזור, אך זה לא עניין כספי, אני אישה נכה ועבורי לצאת מהבית, למדוד, לרכוש ולחזור זה מאוד מסובך, זה לא היה קל עבורי להגיע לשם עם בעלי. בשקית יש פתק החלפה עם הפרטים שלנו ומספרי הטלפון, מי שמצא את השקית יכול להשיב אותה בקלות, אני קוראת לכל מי שראה אותה להחזיר את הנעליים, עבורי זה עניין מאוד רגיש ומורכב".

2 צפייה בגלריה
דגם הנעליים שנעלמו
דגם הנעליים שנעלמו
דגם הנעליים שנעלמו
(צילום: פרטי)

דווקא בגלל ניסיון העבר נתן־זאדה לא ממהרת לאבד תקווה. "לפני מספר שנים מצאתי שטרות בשווי מאות שקלים בכספומט של בית חולים. בעזרת פקידה הצלחתי לאתר את האדם שאיבד אותם, הוא היה חולה סרטן שבדיוק סיים טיפול קשה וממש התרגש ובכה כשהתקשרתי אליו. העברתי לו את הכסף והוא הודה לי מקרב לב.

קראו גם:

"אני מאמינה שאם יש אנשים אכפתיים, שלא מתעלמים ממצוקה של אחרים, אז גם אני יכולה לקבל את הנעליים שלי בחזרה. אני אשמח אם אנשים טובים יתאמצו וישיבו לי אותן. אלו נעליים אפורות במידה 40, כפי שרואים בתמונה, ואני זקוקה להן על מנת לשמור על בריאותי".