תושב ראשון לציון בעל עבר פלילי, חשוד כי ניפץ כוס זכוכית על פניו של שוטר וגרם לו לחתכים בכל פניו. הוא נמלט מהמשטרה והסגיר את עצמו רק כעבור ארבעה ימים.
המקרה אירע בלילה שבין חמישי לשישי, אז הוזעקו ניידות משטרה לפאב בראשון לציון בעקבות קריאה על קטטה במקום. השוטרים שהגיעו זיהו את הקורבן שכוס זכוכית נופצה על פניו והוא דימם. מדובר היה בחבר, שוטר גם הוא, שהיה במקום בבילוי פרטי.
על פי החשד, עבריין מקומי בן 34 שישב בשולחן בפאב, גם הוא בבילוי עם חברים, הבחין בשוטר שמסתכל על השולחן שלו באופן שהטריד אותו. העבריין קם, ניגש אל השוטר (אותו לא הכיר ולא ידע את עיסוקו), התעמת איתו ואז חבט בו.
1 צפייה בגלריה
ניפץ את הכוס בפניו ונמלט
ניפץ את הכוס בפניו ונמלט
ניפץ את הכוס בפניו ונמלט
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
קראו גם:
עוד עולה מפרטי החקירה, כי חבריו של העבריין ובליינים נוספים ניסו להרחיק את העבריין מהשוטר ולהימנע מקטטה מיותרת, אבל הוא לא הסכים להירגע, וניפץ לכאורה על פניו של השוטר כוס זכוכית שגרמה לו לחבלות ולחתך במצחו, שהצריך התערבות רפואית בהרדמה מקומית בבית החולים.
מיד לאחר האירוע נמלט מהפאב. המשטרה שזיהתה אותו מסרטון מצלמות האבטחה של הפאב חיפשה אותו במשך ימים ללא הצלחה, עד שכאמור הוא הסכים להסגיר את עצמו למשטרה כשנוח לו, ובתנאים שלו.
בחקירתו הוא הסביר לחוקרים שהם לא הצליחו לתפוס אותו כי הטלפון אבד לו במהומה שפרצה בפאב. אך מבדיקת פעולות הטלפון של העבריין עולה כי הוא כן היה בשימוש. לגבי האירוע טען שהוא לא זוכר כלום מאותו הערב. "נראה לי ששמו לי משהו במשקה ושכחתי הכל", הוא הסביר בחקירתו.
עם כל זאת, בית המשפט שחרר אותו מהמעצר והמשטרה ערערה על החלטת השחרור, בטענה ששופט המעצרים טל ענר לא נתן משקל להיותו בעל עבר פלילי בעבירות אלימות שגם ישב בכלא שנה וחצי, וגם נמלט כעת מהמשטרה בשעה שידע שמחפשים אותו.
שופטת המחוזי מרב גרינברג קיבלה את טענות המשטרה על מסוכנותו, וביטלה את החלטת השחרור של שופט המעצרים. "המעשים המיוחסים לעצור אכן חמורים... בניגוד למה שנקבע ע"י שופט המעצרים, עברו של העצור אינו קל ולא ניתן שלא לתת משקל גם להרשעותיו, לרבות הרשעתו בעבירת החזקת סכין", והאריכה את מעצרו של העבריין להמשך החקירה.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון