תושבת ראשון לציון הזמינה עוגת יום הולדת מפוארת ויוקרתית לכבוד יום הולדתה של בתה, אך למרבה ההפתעה היא גילתה כי השם שהופיע על גבי העוגה שגוי. לאחר שהתגלתה התקלה ניסתה האישה לקבל את כספה בחזרה אך ללא הצלחה. בעקבות כך הגישה תביעה.
1 צפייה בגלריה
טעות על העוגה
טעות על העוגה
טעות על העוגה
(צילום אילוסטרציה: mynet)
קראו גם:
לפני למעלה משנה, כאשר גל הקורונה היה בדעיכה והותר לחזור ולהיפגש, ניסתה תושבת העיר לארגן מסיבת יום הולדת לבתה, שחגגה עשר שנים. מאחר שאת יום הולדתה הקודם היא הפסידה בגלל הגבלות הקורונה, החליטה האישה לפצות על כך ולארגן מסיבה מפוארת יותר מבדרך כלל. היא הזמינה עוגת שתי קומות עם דמויות עשויות בצק סוכר המסמלות את התחביבים בהם עוסקת בתה - מחשבים, התעמלות ועוד.
לשם כך יצרה קשר עם קונדיטורית וסוכם על תשלום בסך של 500 שקלים.
שבוע לאחר מכן, ביום המסיבה, הגיעה יוצרת העוגה אל בית הלקוחה ושם התבררה הטעות. לדברי האישה, על גבי העוגה נכתב שם אחר לגמרי שאינו מזכיר ואינו דומה לשמה של בתה. בשלב זה ביקשה הלקוחה לשנות את הטעות, אך יוצרת העוגה טענה כי תלישת האותיות תגרום נזק לעוגה ויהיו חורים שאינם ניתנים לתיקון בפרק זמן כה קצר. עוד הוסיפה ואמרה כי היא לחוצה בזמנים ולא תוכל לעשות עוגה חדשה.
לטענת האישה, הטעות גרמה לעוגמת נפש גדולה אצל בתה שציפתה לעוגה, ובגלל הטעות שמחת יום ההולדת שלה נפגמה. לאחר שיוצרת העוגה סירבה להחזיר את הכסף, תבעה אותה האישה על סך 1,000 שקלים.