בשעה 02:28, בלילה שבין שבת לראשון של ה-31.3.2024, התרחש אירוע חריג מאוד באמצע כביש 44, סמוך לצומת בית דגן (השבעה). כוחות משטרה ורפואה הוזעקו לטפל באישה מבוגרת שנורתה באמצע הכביש. השוטרים עצרו את היורה, אישה כבת 40, שמתברר שהיא בתה של הקורבן.
2 צפייה בגלריה
מי ירה לעבר החנות בשוק?
מי ירה לעבר החנות בשוק?
ירתה על אמה
(המחשה: shutterstock)

על פי החשד, האירוע החל בוויכוח שפרץ בין האם לבתה כשנסעו יחד ברכב. בשלב מסוים הן עצרו בשולי הכביש, יצאו החוצה והמשיכו להתווכח.

קראו גם:

לפתע שלפה האישה הצעירה אקדח, שאותו על פי החשד גנבה מאביה שעובד בתחום האבטחה. הוא ככל הנראה לא ידע כי בתו לקחה ממנו את נשקו האישי. בלהט הוויכוח, כפי שדיווחו עוברי אורח, שלפה האישה הצעירה נשק וירתה על האישה המבוגרת (70), בדיעבד התברר שהיא אמה של היורה. למרבה המזל, האם נפגעה באורח קל בלבד, והיא פונתה לטיפול רפואי בבית החולים.

2 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
השוטרים הוזעקו למקום
(צילום: יאיר שגיא)

שוטרי תחנת ראשון לציון הגיעו למקום, עצרו את הבת, תושבת קרית אונו, וגבו עדות מעדי ראייה שנכחו במקום. בהארכת המעצר של החשודה התברר כי זו לא פעם ראשונה שהיא מנסה לפגוע באדם, בעבר היא ובן זוגה הואשמו בניסיון הצתה שסווג כעברת ניסיון לגרום למוות בשל הפרעה נפשית.
גם בית המשפט התנהגה הבת באופן לא יציב, ודרשה שיטפלו בה. בית המשפט שלח אותה להסתכלות. במקביל המשטרה ממשיכה לחקור את המקרה שככל הנראה תועד במצלמות האבטחה שפרושות במקום.