חוקרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה לפני מספר ימים, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לתקיפה חמורה של אשה הרה על ידי בעלה. הגבר התוקף השליכה לארץ תוך חבטות אגרופים בפניה, כל זה בנוכחות בתם הפעוטה.
2 צפייה בגלריה
הותקפה ונפצעה
הותקפה ונפצעה
הותקפה ונפצעה
(צילום המחשה: shutterstock)
פקח החנייה, חיים בקשייב, היה באותה עת בפעילות שגרתית במרכז העיר. ברחוב קרית ספר פנה אליו אזרח וביקש מידע על דוח חניה שקיבל זמן קצר קודם. "הסברתי לאזרח כיצד הוא יכול להגיש ערעור על הדוח כאשר הגיעה אישה בריצה וסיפרה כי השכן שלה מכה את אישתו בבנין הסמוך", מספר בקשייב.
"מיד רצתי לבנין. בחדר המדרגות הבחנתי באישה נסערת כשהיא אוחזת את פניה בידה. הבנתי שהוא חבט בה בלסט וגרם לה לחבלה. הבעל עלה לדירה וראיתי את התינוקת לידו. פניתי אליו ביקשתי שיזדהה בפני רציתי לשמוע ממנו מה התרחש. הערכתי כי אני אצליח להרגיע אותו. הוא סירב להשיב לבקשותי. יצאתי מפתח הדירה ופניתי לאישה שעמדה ליד. היא חששה אבל התחילה לספר לי. בתגובה הבעל התפרץ והחל לצעוק שאני לא אדבר עם אישתו: ׳זה לא ענין שלך…׳ הוא צעק והחל לקלל אותי. פתאום הוא קפץ מעל המעקה של המדרגות והחל להנחית לי על הראש אגרופים", מתאר בקשייב.

2 צפייה בגלריה
הפקח חיים בקשייב. נחלץ לעזרה
הפקח חיים בקשייב. נחלץ לעזרה
הפקח חיים בקשייב. נחלץ לעזרה
(צילום: באדיבות החברה לביטחון ראשל"צ)

הפקח לא איבד עשתונות ומיהר לפעול: "ניסיתי להדוף אותו ובמקביל להזעיק תגבור במכשיר הקשר אבל הוא הצליח לבעוט במכשיר הקשר ונטרל אותו. בגלל שכל המאבק היה בחדר המדרגות ושני אזרחים נחלצו לעזרתי לא יכולתי להפעיל את תרסיס גז הפלפל שהיה ברשותי. חששתי שאנשים אחרים יפגעו. בשלב הזה החלטתי לצאת מהבנין מתוך כוונה שהוא ירדוף אחרי. אמרתי לאישה שמיד תעלה לדירה תנעל עצמה ושלא תפתח את הדלת רק כשאני אגיד לה. היה חשוב לי שהיא והילדה יהיו מוגנות. התוקף המשיך לרדוף אחרי תוך שהוא מכה אותי באגרופים רק בעזרת האזרחים שנחלצו לעזרתי הוא נוטרל, ורותק על הקרקע״.
כאשר השוטרים הגיעו למקום ניסה הגבר, תושב ראשל"צ בשנות השלושים לחייו, להימלט, אך הוא נתפס ונעצר. בסיום חקירתו הוא נכלא, ומעצרו הוארך בבימ"ש בהתאם לצרכי החקירה.

קראו גם:

היום (רביעי) הגישה יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז מרכז לבית המשפט, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, כתב אישום חמור נגד החשוד ובקשת מעצר עד תום ההליכים.