לינוי בן יעקב לא תיארה לעצמה שצביעת שיער ביתית פשוטה, בתכשיר צביעה תגרום לכל פניה להתנפח. היא מאושפזת בבית החולים וולפסון כשהיא סובלת מתופעות אלרגיות קשות.
2 צפייה בגלריה
אישה צובעת שיער צביעת שיער
אישה צובעת שיער צביעת שיער
צביעת השיער הסתיימה רע מאוד
(צילום המחשה: shutterstock)
בן יעקב (31) מתמודדת עם רגישות למגוון חומרים. לכן רכשה צבע לשיער ללא אמוניה המיועד לאלרגניים של חברת "גרנייה". שעות ספורות לאחר הצביעה, החלה להרגיש גרד ולמחרת כבר כל פניה התנפחו.
"אני יודעת שאני רגישה, לכן לקחתי מוצר שללא אמוניה ומיועד לאלרגניים", מסבירה בן יעקב.
מה קרה לך אחרי הצביעה?
"ביום הראשון עוד הרגשתי טוב, אבל למחרת הראש ממש גירד, שטפתי את הראש 10 פעמים. לאט לאט התחילו להתנפח לי העיניים, ובהמשך כל הראש, הופניתי למיון ואושפזתי בבית החולים וולפסון. אני על סטרואידים ושום דבר לא עוזר, אני כבר ארבעה ימים ככה".

2 צפייה בגלריה
לינוי בן יעקב לאחר הצביעה
לינוי בן יעקב לאחר הצביעה
לינוי בן יעקב לאחר הצביעה
(צילום: פרטי)

התופעות החיצוניות מפחידות למראה אך בנוסף אליהן מתמודדת הצעירה גם עם כאבים קשים, ובעיקר עם חוסר ידיעה לגבי העתיד.

קראו גם:

בדקת את המוצר לפני שהשתמש בו?
"בוודאי שבדקתי את המוצר לפני כן. אני יודעת שיש לי רגישות, אני בודקת מוצרים לפני שאני משתמשת בהם אבל למרות זאת זה קרה ואין לי מושג מה לעשות".
ממותג גרנייה נמסר בתגובה:
"אנו מצרים על המקרה ומאחלים החלמה מהירה לגב' בן יעקב. ערכת צביעת השיער הביתית של גרנייה אינה מיועדת ספציפית לאנשים עם אלרגיות, היא אמנם אכן אינה מכילה אמוניה, אך היא מכילה רכיבים נוספים אשר, כמו כל מוצר לצביעת שיער, עשויים לעורר תגובה אלרגית מסוימת ועל כן מופיעה על האריזה בצורה בולטת ההמלצה לערוך בדיקת אלרגיה מקדימה טרם השימוש במוצר. לצערנו, לאחר שיחה עם שירות הצרכנים של גרנייה נאמר על ידי הלקוחה כי היא לא ביצעה בדיקה זו. אנו קוראים לכל הצרכניות, ובפרט הנוטות לאלרגיה, לקרוא היטב את ההוראות על האריזה ולבצע בדיקת אלרגיה מוקדמת לפני כל צביעה".