מלחמת חרבות ברזל נכנסה הבוקר (חמישי) ליומה השישי. אמש (רביעי) נשמעו אזעקות ברחבי העיר, והחלו הלוויות החללים הרבים, תושבי ותושבות ראשל"צ שנפלו בקרב או נרצחו ע"י מחבלי החמאס. בעירייה נערכה הערכת מצב ובתום דיון עם נציגי כוחות הביטחון, להלן כמה עדכונים חשובים.
3 צפייה בגלריה
חמ"ל ראשל"צ בהערכת מצב
חמ"ל ראשל"צ בהערכת מצב
חמ"ל ראשל"צ בהערכת מצב
(צילום: עיריית ראשון לציון )

איפה תורמים דם בראשון לציון?


ביום שישי הקרוב חתקיים מבצע התרמת דם נוסף בהיכל התרבות, החל מהשעה 10:00 ועד לשעה 14:00 - עדיפות לבעלי סוג דם O (פלוס/מינוס). ההתרמה תתקיים בהרשמה מראש בכדי שלא ליצור עומסים מכמות ההיענות המדהימה שיש בעיר, וניתן להירשם בלחיצה כאן.
לבירור סוג דם ניתן לפנות 24 שעות ביממה למספר 03-5300400.

3 צפייה בגלריה
התרמת דם מד"א
התרמת דם מד"א
התרמת דם מד"א
(צילום: דוברות מד"א)

איך מצטרפים לכיתת הכוננות של ראשון לציון?


אמש נערך הכנס הראשון של צוות הכוננות שהקימה העירייה בעיר. למעלה מ-300 מתנדבות ומתנדבים שיצטרפו למערך של החברה לביטחון וסדר ציבורי ויחד יגבירו את תחושת הביטחון שלנו. מרגש לראות את ההיענות וההתגייסות של תושבי העיר. מי שמעוניין.ת להצטרף, ניתן להירשם בלחיצה כאן
קראו גם:

איך תורמים לחיילים ותושבי הדרום?


היום (חמישי) תמשיך העירייה לקיים את איסוף התרומות לחיילים, תושבי הדרום ותושבי העיר שידם אינה משגת בבית מכבי. האיסוף יתקיים בין השעות 20:00-10:00. ניתן להביא כל ציוד שהוא, כאשר הדגש הוא על מוצרים ספציפיים שחסרים.

3 צפייה בגלריה
מבצע איסוף תרומות בראשון לציון
מבצע איסוף תרומות בראשון לציון
מבצע איסוף תרומות בראשון לציון
(צילום: עיריית ראשל"צ)

הנחיות פיקוד העורף בראשון לציון


פעילויות חינוכיות - אין לקיים פעילויות חינוכיות.
התקהלויות ושירותים - ניתן לקיים בהגבלה של עד 10 אנשים בשטח פתוח ועד 50 אנשים במבנה.
מקומות עבודה - ניתן לקיים פעילות במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן ההתגוננות.
זמן כניסה למרחבים המוגנים בהישמע אזעקה - דקה וחצי.
על כל אחד ואחת מאיתנו לוודא כי אנחנו ערוכים ויודעים כיצד לפעול כדי להגן על חיינו ועל יקירינו. בקבלת התרעה, יש להיכנס למרחב מוגן ולשהות בו 10 דקות. אנא שמרו על עצמכם והמשיכו להישמע להנחיות פיקוד העורף.
אנו משתתפים בצערם הכבד של משפחות הנרצחים, שולחים החלמה מהירה לפצועים בבתי החולים ומתפללים למציאת מנותקי הקשר בריאים ושלמים ומחזקים את ידיהם של חיילי צה״ל וכוחות הביטחון.