כתב אישום בגין איומים, היזק לרכוש, הפרעה לשוטר וגניבת רכב הוגש נגד תושב ראשון לציון בשנות ה־40 לחייו לאחר שורה של אירועים בהם התפרע בסניף סופר־פארם בעיר בו עבד.
2 צפייה בגלריה
התנגש עם הרכב בזגוגית החנות
התנגש עם הרכב בזגוגית החנות
התנגש עם הרכב בזגוגית החנות
(צילום ארכיון: יובל חן)
על פי כתב האישום שהוגש נגדו בבית משפט השלום בראשון לציון, הנאשם עבד בסניף סופר־פארם בעיר כמחסנאי והתפטר בחודש אוגוסט האחרון. לפני מספר שבועות הוא הגיע לסניף לפני שעת הפתיחה ובידו כוס קפה. הוא ניגש לאחת העובדות ואמר שהוא רוצה לרכוש בושם לחברתו, לאחר מכן ניגש לקופה ואיים על האחראית במקום שאם לא תביא מיד 1,000 שקלים הוא יהרוס את המקום. בנוסף הוא שפך את כוס הקפה שלו על חלון החנות ודרדר את עגלות החנות אל הכביש.
בהמשך הנאשם חזר למקום ללא חולצה ואמר לעובדות המקום שאם לא תוזמן לו משטרה הוא ירצח אותן, וכן הוא שבר את קיר הבשמים בחנות ואז ברח מהמקום.

2 צפייה בגלריה
מעקב
מעקב
חזר לנקום
(צילום המחשה: shutterstock)

בתחילת חודש ינואר, הגיע הנאשם לתחנה המרכזית במודיעין, גנב מפתח לרכב ביטחון והחל בנסיעה לכיוון ראשון לציון. הוא הגיע עד לסניף הסופר־פארם והתנגש עם הרכב בזגוגית החנות.
לאחר מכן ניגש למזנון שהיה בצמוד לסניף, ביקש סנדוויץ' ושתייה והלך מהמקום אחרי שאמר לעובד המזנון שהוא חייב להם פיצוי על הפגיעה, אך הוא היה חייב להתנקם בסופר־פארם. כמה דקות מאוחר יותר חזר ואמר שהוא מתכוון לשרוף את סופר־פארם והחזיק בידו גלון של שמן שנטל מהמזנון.

קראו גם:

הוא ניסה להתנגד למעצר אך השוטרים הצליחו להשתלט עליו. בדיון להארכת מעצרו הוחלט להרחיקו מכל סניפי סופר־פארם בארץ ל־30 ימים, והופקדו ערבויות על ידי הוריו כדי להבטיח אי־יצירת קשר עם עובדי הרשת באשר הם.