בשורה קשה: המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא הודיע היום (שישי) בשעות הצהריים כי נקבע מותו של הנער שנדקר בפתח בניין מגורים בראשון לציון.
זאת, למרות מאמציהם הרבים של הצוותים הרפואיים בבית החולים בשעות האחרונות לייצב את מצבו. הודעה נמסרה למשפחתו.
1 צפייה בגלריה
מזירת הדקירה בראשל"צ
מזירת הדקירה בראשל"צ
מזירת הדקירה בראשל"צ
(צילום: דוברות המשטרה)
האירוע התרחש אמש (חמישי) ברחוב רש"י. מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 21:32 התקבל דיווח במוקדי החירום של במרחב איילון והמשטרה על פצוע מאירוע אלימות ברחוב רש"י בראשון לציון.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע, ופינו לבי"ח שמיר-אסף הרופא נער כבן 15 במצב קשה ולא יציב עם פציעה חודרת. בהמשך נמסר מבית החולים כי הנער הגיע במצב אנוש, והצוותים הרפואיים נאבקים על חייו.
הפאראמדיקים של מד"א איל רוט ושיר שאנאנס: "הנער שכב בסמוך לכניסה לבניין מגורים כשהוא סובל מפציעה חודרת ומדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות והנשמה ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים לבי"ח כשמצבו קשה ולא יציב".
קראו גם:
המשטרה פתחה בחקירה מואצת לאחר קבלת הדיווח והחלה בסריקות אחר החשוד שנמלט מהמקום. בתום סריקות ופעולות חקירה מהירות, הצליחו השוטרים לעצור את החשוד - תושב העיר בשנות העשרים לחייו.
בהתאם לנסיבות האירוע וחומרתו, לרבות גיל הקורבן ופציעתו הקשה, הנחה מפקד מחוז מרכז- ניצב אבי ביטון, כי החקירה תנוהל ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז מרכז.
יהי זכרו ברוך.
פורסם לראשונה: 06:56, 06.01.23