פרטים חדשים על ניסיון החיסול בנווה דקלים נחשפים. כעת מתברר שלפיצוץ הרכב בנווה דקלים קדמו יריות אזהרה, והיעד מוכר למשטרה מניסיון חיסול אחר. האם תושבי השכונה יכולים לישון בשקט?
2 צפייה בגלריה
פיצוץ רכב בראשל"צ
פיצוץ רכב בראשל"צ
פיצוץ רכב בראשל"צ
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
האירוע המפחיד התרחש ביום שני האחרון ברחוב נאות סיני בשכונת נווה דקלים בראשון לציון. רכב התפוצץ לפתע ועלה באש. עוברי אורח חילצו את הנהג שהיה מטרת ניסיון החיסול, ונפצע באורח קשה. כוחות מד"א פינו אותו לקבלת טיפול רפואי, כאשר במקביל כוחות כיבוי אש הגיעו לזירה וכיבו את השריפה שהשתוללה ברכב.
כעת מתברר שהפצוע הוא תושב חולון כבן 26, אסיר משוחרר שמוכר למשטרה ומעורב בסכסוך בין משפחות פשע בחולון. במסגרת אותו סכסוך בשנה שעברה נורו יריות לעבר עבריינים במועדון "בריזה" בחולון, ולפני כשלוש שנים נעשה ניסיון חיסול במספרה בחולון כאשר אנשים הגיעו למקום ודקרו אדם ששהה במספרה.

2 צפייה בגלריה
חילוץ הפצוע מהרכב שעלה באש
חילוץ הפצוע מהרכב שעלה באש
חילוץ הפצוע מהרכב שעלה באש
(צילום: פרטי)

קראו גם:

הקורבן השתחרר לפני מספר חודשים מהכלא, לאחר שריצה עונש מאסר בגין אירוע ניסיון חיסול של אדם ממשפחת פשע יריבה. החשש הגדול הוא כי הניסיון לסגור עימו חשבון יצית מחדש את מלחמות משפחות הפשע באזור כולו.

צפו בפעולות החילוץ של הפצוע מהרכב הבוער >>>

עוד מתברר כי לפיצוץ הרכב הנוכחי קדם אירוע מקדים. לפני מספר חודשים בוצע ירי לעבר בית בשכונה. גורמים המעורים בפרטי המקרה מעריכים כי מדובר בירי אזהרה שמטרתו הייתה לחמם את השטח לקראת ניסיון החיסול שכשל, ויתכן שהוא לא יהיה האחרון.