עצור ברח לפנות בוקר (שני) מבית החולים אסף הרופא, לאחר שעל פי החלטת שופט הלילה, הוסר האיזוק לבקשת סנגורו.
תחילת הפרשה בסוף השבוע, אז שוטרי תחנת רמלה עצרו תושב העיר, בחשד לסיכון אדם בנתיב תעבורה. זאת לאחר שעל פי החשד גרם לתאונת דרכים קשה עם מספר רב של מעורבים וניסה להימלט מהשוטרים.
1 צפייה בגלריה
סריקות ברחבי האזור. בית החולים אסף הרופא
סריקות ברחבי האזור. בית החולים אסף הרופא
סריקות ברחבי האזור. בית החולים אסף הרופא
(צילום: שאול גולן)
קראו גם:
בדיון בבית המשפט קבע השופט את הארכת מעצרו, אולם סנגורו עתר הלילה לבית המשפט, בטענה שמצבו הרפואי אינו מאפשר לכאורה את כבילתו באזיקים למיטה. בעקבות העתירה, קבע השופט כי יש להסיר את הכבילה של העצור, על אף התנגדותה של המשטרה ונוכח נסיבות האירוע שבו גרם לתאונה בעת ניסיון הימלטות מהמשטרה.
האזיקים הוסרו מהעצור, אשר ניצל את ההזדמנות ונמלט מהמרכז הרפואי. השוטר שנכח סמוך לחדרו לא הצליח לעצור את בריחתו והקפיץ כוחות נוספים, המבצעים סריקות במבנה ומחוצה לו.
מפקד המחוז, ניצב אבי ביטון הורה לבדוק את נסיבות האירוע.
עו"ד טל גלאון שייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את העצור שברח מבית החולים, מסר בתגובה: "ככלל בהתאם להנחיות והנהלים חשודים ועצורים לא אמורים להיות כבולים במרחב הציבורי לרבות במהלך טיפול רפואי בבית החולים. במקרה זה נוכח ההנחיות ולאור מצבו הרפואי של החשוד נעתר ביהמש לבקשת הסנגור והורה על הסרת כבילתו של החשוד למיטה תוך שהוא מדגיש כי החשוד יהיה מפוקח ע״י שוטר כל העת. ראוי לבחון את התנהלות השוטר אשר נדרש היה לשמור על החשוד ולחדד את ההנחיות לשוטרים אשר אמונים על שמירה על עצורים".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון