איך מגשימים חלום של ילד בן 8 שאיבד לאחרונה את אביו ומשפחתו מתקשה לקנות לו מתנות ליום ההולדת? שי פלד (44) מרחובות קיבל על עצמו משימה - להפוך את חגיגת יום ההולדת שלו לבלתי נשכחת. הוא גייס את כל המשאבים כדי לקנות לו מכשיר אקס בוקס, ארגן לו מסיבה בזום ואפילו הזמין אורח מיוחד: בוב ספוג המקורי.
3 צפייה בגלריה
זום עם עידו מוסרי
זום עם עידו מוסרי
גויס למשימה. עידו מוסרי
(מתוך המפגש בזום)
קראו עוד:
רבים מכירים את שי פלד, כמי שעומד מאחורי מספר מיזמים קהילתיים משמעותיים. ביניהם 'מלאכים על גלגלים', שבמסגרתו הוא אוסף עם מתנדבים ציוד מחשוב מכל הארץ, מתקן אותו ומעביר הלאה למי שזקוק. מיזם שני שמוביל הוא 'מלאכים מבשלים', בישול ארוחות לחיילים בודדים שהתרחב לבישול לכל מי שזקוק לכך, ומיזם 'מלאכים מגשימים', במסגרתו האנשים המתנדבים מגשימים חלומות קטנים לילדים ולאנשים במצוקה.
3 צפייה בגלריה
שי פלד. מוכן למסיבה
שי פלד. מוכן למסיבה
שי פלד. מוכן למסיבה
(צילום: פרטי)
הפעם הוא התגייס במסגרת 'מלאכים מגשימים' לעזרתו של ילד בן 8 מהאזור. דודו של הילד פנה לפלד וסיפר על מות אביו של הילד, הקושי הכלכלי וחלומו הצנוע של הילד - משחקים חדשים לפלייסטיישן.
פלד החליט להגשים לילד חלום, ולקחת את הכל צעד אחד קדימה. "החלטתי שאני משדרג לו את מה שקנו לו ומביא לו אקס בוקס חדש, ורותם גופים שונים שיתרמו משחקים והיו חלק מהנתינה", מספר פלד.
"שמעתי שהילד אוהב את בוב ספוג, ביררתי מי דיבב אותו והבנתי שזה עידו מוסרי, ואותו אני מכיר. הוא לא חשב פעמיים כשביקשתי ואמר בטח, אין שום בעיה והוא הצטרף למסיבת הזום", הוא מוסיף. מוסרי הפתיע את ילד יום ההולדת בקולו של בוב ספוג כשהוא שר לו יום הולדת שמח. לזום הצטרפו גם קובי מאור, רותם כהן ובני ברוכים.
3 צפייה בגלריה
וגם הציוד מוכן
וגם הציוד מוכן
וגם הציוד מוכן
(צילום: פרטי)
השאלה הייתה איך לערוך את המסיבה ולהפתיע את הילד. "אם לא היה סגר היינו באים אליו הביתה אבל אי אפשר, אז תגיע עוגה, ויגיע אקס בוקס חדש וכל החברים מהכיתה, עם עידו מוסרי ועם יוטיוברים מוכרים, והכל דרך הזום", אמר פלד וביצע. ההפתעה הייתה מושלמת, "והעיקר שהילד היה מאושר", מסכם פלד.
כל העדכונים - חדשות רחובות