"במשך דקות שלמות קפאתי במקום. הם חבטו בחלון, הכו עם מקלות וקיללו". כך מתארת מעיין את הדקות האלימות שעברו עליה, זמן קצר לאחר שהשתתפה בהפגנה על גשר ראשון.
כבר מספר חודשים שבכל שבת מגיעים מאות אנשים לגשר ראשון בכדי למחות על מה שהם מגדירים שחיתות שלטונית. מדובר בחלק מהפגנות השייכות לדגלים השחורים אליה הצטרפו אזרחים מכל האזור.
1 צפייה בגלריה
מהמחאה בראשון לציון. "התנפלו עליי"
מהמחאה בראשון לציון. "התנפלו עליי"
מהמחאה בראשון לציון. "התנפלו עליי"
(צילום: פרטי)
אחת מהן היא כאמור מעין, תושבת בית עובד, שהצטרפה להפגנה אך את מה שקרה לאחר מכן היא לא תשכח זמן רב.
"לקראת השעה שבע בערב חזרתי לרכב שלי בחניון סמוך גן הורדים, התיישבתי ברכב שתי דקות ופתאום דפקו לי על החלון דפיקות מאוד חזקות. פתחתי את החלון והיו שם כארבעה גברים שהתחילו לצרוח עלי 'תעופי מפה', 'זה שטח פרטי' ועוד דברים שלא הבנתי, כי זה בהחלט לא שטח פרטי.
"הם התחילו להכות על הרכב עם מקלות והבנתי שזה קשור להפגנה כי הם כנראה ראו את השלט שהיה לי ברכב. סגרתי מהר את הדלתות והחלונות וקפאתי במקום. לרגע ניסיתי לנסוע אבל הם היו על הרכב. במשך כמה דקות לא זזתי מרוב הלם.
"אחר כך הגיע אלי מישהו שירד מהגשר, הוא ניסה להרגיע אותי אחרי שראה שאני בהלם. התקשרתי למשטרה והם קיבלו את התלונה שלי. במקביל התחלתי לנסוע לכיוון שלהם ואז שוטרת חזרה אלי ואני כיוונתי אותה אליהם. היא הגיעה אלי, נתנה לי מספר פנייה ולקחה את התלונה שלי אבל לצערי היא לא הצליחה לתפוס אותם. שעה לאחר מכן יצרו איתי קשר מהמשטרה ונאמר לי שהם פגעו בעוד רכבים שהיו שם".