בשבת הקרובה צפוי להתקיים פיקניק משפחות גדול ברחבת הדשא של ה"יס פלנט" בראשון לציון. אירוע שנקבע לחג השבועות אך נדחה בעקבות מבצע "שומר החומות". יש מי שלא רואה את האירוע הזה בעין יפה ודורש לבטלו.
1 צפייה בגלריה
(הרב אריה כהן | צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
הרב אריה כהן, יו"ר ש"ס בראשוןן לציון, ועד לא מזמן סגן ראש העירייה, זעם כאשר שמע על האירוע המתוכנן. בהתכתבות שניהל בקבוצת ווטסאפ עם חברי המועצה, כתב: "אני חתום על שמירת הסטאטוס קוו עם ראש העיר, וכל חברי המועצה מחוייבים להסכם הזה. אתם מפירים אותו בצורה בוטה.
אם רוצים לעשות מה שבא עם השבת הייתם אומרים את זה לפני הבחירות, לא הייתי תומך בכם. אז לא הייתם נבחרים, ודב צור היה ראש העיר ולכם לא הייתה בעיה של חילול שבת. אבל עכשיו שנבחרתם בקולות של הדתיים אתם לא יכולים להשתמש בכוח לנקר לנו עיניים ולחלל את היקר לנו מכל ועוד בפרהסיה בשימת פס ובוז".
עוד כתב כהן וציין כי, "אני מוחה מחאה נמרצת על חילול השבת בפרהסיה של עיריית ראשון לציון בראשות ליאל ורז (ראש העירייה רז קינסטליך וסגניתו ליאל אבן זהר- א.א.) השבת מוכה וחבולה וזועקת עד השמיים שרומסים אותה ברגל גסה. זו רמיסה ושבירה של הסטאטוס קוו והפרה בוטה של ההסכמים הקואליציונים שבו אתם חתומים על שמירתו".
לסיכום דרש כי האירוע יועבר מיידית ליום שישי ויתקיים רק עד לכניסת השבת.
מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "הפעילות המתוכננת באגם תופעל על ידי ספקי החי כיף שתחת החברה העירונית, מדובר בספקים שפועלים בלאו והכי מדי סוף שבוע, כך שאין כל שינוי"