הורים לילדי הגנים בראשון לציון מתלוננים על כך שלמרות הסמיכות לתחילת שנת הלימודים, הגננות טרם יצרו איתם קשר ויש חוסר ודאות גדול. "לא יכול להיות שההורים לא יודעים אפילו מה יהיה ביום הראשון של הגן", אומרת אחת האמהות.
1 צפייה בגלריה
חוזרים בהדרגה למתכונת לימודים מלאה
חוזרים בהדרגה למתכונת לימודים מלאה
"תקופה מורכבת שהופכת לקשה יותר"
(צילום אילוסטרציה: pixabay)
קראו גם:
"שבוע הבא הילדים אמורים להיכנס לגנים והגננות לא התחילו במפגש עם ההורים", מספר יו"ר הנהגת ההורים העירוני רוני עקירב. "יש הכנות קבועות שנעשות מדי שנה ויש מפגשים מקדימים שנערכים, אבל זה לא קורה וההורים כולם באי וודאות גדולה. לפי הידוע לי, זה הכל הוראה מלמעלה של הסתדרות המורים, שלא ליצור קשר עד לתחילת השנה ואני באמת לא מבין מה יוצא להם מזה. מדובר גם ככה בתקופה מורכבת והם עושים את זה קשה יותר".
רעות צרפתי, אמא לילדה בת ארבע וחצי סיפרה גם היא: "נאמר שלנו הגננות קיבלו הוראה לא ליצור קשר עם ההורים לפני הראשון לספטמבר. זה לא יכול להיות שהבת שלי נכנסת לגן חדש בשכונה חדשה ואף אחד מההורים לא יודע כלום. יש קבוצות שלמות של הורים בעיר שלא יודעים מי יהיו הגננות של הילדים שלהם ומה מתוכנן לתחילת השנה. הורים לא יודעים איך ייראה היום הראשון של הגן, לא יודעים אם יש צורך בשעות הסתגלות או לא. אין ידיעה על התהליכים בימי הקורונה, זה בלתי מתקבל על הדעת".
מהעירייה נמסר בתגובה:
מהסתדרות המורים נמסר:
לכל העדכונים - חדשות ראשון לציון