סכסוך שכנים במרכז העיר ראשון לציון התדרדר למקומות תמוהים של דריסת שתילים עם אופניים. פנייה לבית משפט השלום בראשון לציון הסתיימה בצו הרחקה לפרק זמן ארוך במיוחד.
1 צפייה בגלריה
סכסוך שכנים שהתדרדר
סכסוך שכנים שהתדרדר
סכסוך שכנים שהתדרדר
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
הסכסוך החל, כך על פי דברי השכן שביקש את צו ההרחקה בבית המשפט, כאשר עבר להתגורר בבית שבנתה המשפחה בעיר. כבר בשלבי הבנייה לטענתו, החלו הצקות מטעם השכן, שהיה מתלונן למועצה ומביא פקחי בנייה.
לטענתו, עשה הכול באופן חוקי והוציא כספים רבים כדי להוכיח זאת, אך ההטרדות לא פסקו. השכן ניקב לו את צמיגי הרכב ושבר לו את השמשה. בערב חג ראש השנה האחרון אף אמר השכן לבנות לדרוס את השתילים שהשכן שתל עם אופניים. במקרה אחר נטען שבנו של השכן ניגש לאשת המתלונן ואמר לה שהם עוד ישלמו על מה שנעשה להם.
במקרה נוסף, כאשר הבעל לא היה, הוא ביקש מהשכן עמו הוא מסוכסך לסייע לאשתו שכן יש בעיה בגג הבית. השכן המתלונן, שהיה בטוח כי מעשה טוב ישים סוף למצב, תיקן על חשבונות חצי מגגם של שכניו ואף נתן להם מזגן ודברים לסוכות.
כל אלו לא הועילו לדבריו, בין שאר הדברים שפירט שנעשה לו ע"י השכן: חסימת דרכו עם אופנוע, איום בדקירה, חריטת המילה "זונה" על הרכב של אשתו, וביום כיפור האחרון לדבריו אף הגיע השכן לבית הכנסת שבו התפלל, צעק את שמו בחוץ ואמר כי יום הדין שלו מגיע.
בדיון בבית המשפט הוחלט כי יש בסיס למתן צו הרחקה והוא נקבע למועד ארוך במיוחד - עד סוף ינואר 2021.
לכל העדכונים - חדשות ראשון לציון