תושבת ראשון נהרגה מאש החמאס: מעט לאחר השעה 9 בערב (יום ד') התקבל דיווח על נפילת רקטה של החמאס בגזרת ראשל"צ. הרקטה פגעה בבניין והביאה לתוצאות הקשות.
(צילום: מד"א)
כוחות המשטרה והצלה הגיעו לזירה בשכונת נווה חוף ומצאו שם את האשה, כבת 50, שנפגעה אנושות ונפטרה. שני אנשים נוספים לקו בחרדה.
משה גומרו מפקד זק״א מחוז מרכז: ״מדובר בבניין בן 2 קומות שספג פגיעה ישירה בחזית, כשהגעתי למקום ראיתי המולה רבה, אישה שככל הנראה לא הספיקה להיכנס למרחב המוגן שכבה בסמוך לבניין כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעתם של רסיסים רבים, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום".
פראמדיק מד"א סלבה וייצר וחובש מד"א שמעון פרש סיפרו: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לתוך בית פרטי. בכניסה ראינו הרס ובסמוך שכבה אישה בשנות ה-40 מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. סרקנו את הבתים הסמוכים שגם בהם היה הרס ואיתרנו 2 נפגעי חרדה שטופלו במקום ולא נזקקו לפינוי להמשך טיפול".
(זירת הנפילה בנווה חוף)
כוחות המשטרה איתרו סה"כ 3 זירות נפילת טילים בערב הזה בגזרת ראשל"צ.
שוטרים סגרו את הזירות, וחבלני המשטרה פועלים במקום. כוחות כיבוי פועלים לכיבוי שריפה שפרצה במספר זירות.
ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנו נמצאים כרגע בעיצומו של מטח כבד לעבר גוש דן, לצערי ישנה הרוגה מפגיעת רקטה בעיר. כוחות הביטחון, ההצלה וצוותים עירוניים הגיעו למקום ואנחנו ערוכים לתת מענה בכל תרחיש.
"אני מבקש בכל לשון של בקשה להקפיד על הנחיות פיקוד העורף ולהיכנס למרחבים המוגנים עם הישמע האזעקה. כמובן שמערכת החינוך לא תפעל מחר ונמשיך עם הלמידה מרחוק. לעת עתה, אנא הישמרו בבתים ואני קורא לתושבים לוודא שדלתות הבניינים יהיו פתוחות. יחד נעבור את זה.
"אני מזכיר שכבר אמש פתחנו את המקלטים ומוקד 106 ערוך לתת מענה בכל שעה. נמשיך לעדכן בכל התפתחות".
1 צפייה בגלריה
זירת הפגיעה בראשון לציון
זירת הפגיעה בראשון לציון
זירת הפגיעה בראשון לציון
(צילום: מד"א)
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון