רופא בכיר הציג בפני אשתו את מזכירתו כבת זוג של חבר אחר, שהיה ידוע כהומוסקסואל. אשתו הבינה כי מדובר במאהבת שלו וכעת היא מבקשת להתגרש. הבעל מכחיש: "ניסיון לייצר מצג שקרי, שבו אני מנהל קשר רומנטי עם מזכירתי, נועד לפגוע גם במעמדי וגם בקידומי בבית החולים".
2 צפייה בגלריה
רופא
רופא
"תמיד המזכירה הייתה בקרבתנו"
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
עו"ד שרין סולן מספרת כי בני הזוג, רופאים בבתי חולים שונים, ניהלו אורח חיים עמוס. הבעל כירורג בכיר בבית חולים בצפון והאישה רופאה במחלקת גסטרו בבית חולים במרכז הארץ. השניים, באמצע שנות ה-40 לחייהם, מגדלים לצד הקריירה הרפואית שלושה ילדים.
קראו גם >>
בני הזוג נהגו לבלות יחד באירועים המאורגנים שקיים כל בית חולים, כגון מפגשי סופי שבוע בבתי מלון בארץ ונסיעות לחו"ל. לדברי עו"ד סולן, באותם אירועים שאירגן בית החולים שבו עבד הבעל, הוא נהג להזמין גם את מזכירתו האישית בבית החולים, אותה הציג בפני רעייתו כבת זוגו של רופא אחר, הומוסקסואל מוצהר.
"באירועים הללו האישה לא שמה לב, אבל הבעל שלה היה מוצא זמן להיות עם בת הזוג המוסווית שלו לעיתים כמה שעות באמצע היום לעיתים מאוחר בלילה. האישה טוענת כי ראתה את המאהבת של בעלה כמה וכמה פעמים, בכמה מפגשים", סיפרה סולן.
2 צפייה בגלריה
עו"ד שרין סולן
עו"ד שרין סולן
עו"ד שרין סולן
(צילום: יח"צ)
"האישה טוענת שתמיד המזכירה הייתה בקרבתנו, אבל היא לא ייחסה לכך חשיבות עד שבעלה נעלם באחד האירועים בשעות הקטנות של הלילה. לטענתה, זה קרה לפני כשנה וחצי, כאשר באחד מסופי השבוע שבילו יחד עם חברים ממקום העבודה, היא עלתה לחדר בעוד שהוא נשאר עם חבריו וחזר לחדר בשלוש לפנות בוקר.
"להגנתו טען כי הוא וחבריו ישבו על הבר. למחרת היא עשתה בירורים וגילתה שלא היו דברים מעולם ואז נדלקו כל הנורות האדומות על מקרי עבר שהיו".
לדברי סולן, הבעל טוען להגנתו כי אשתו כבר שנתיים מחפשת תירוץ, לא רק להתגרש אלא לפגוע בו. "גם אם הקשר היה בהסכמה, דבר שמוכחש, הוא נועד לפגוע בקידומו של הרופא בעתיד, הן בבית החולים וגם במשרד הבריאות", אמרה סולן.
"הבעל טוען כי לא היו דברים מעולם. הניסיון של אשתו להציג אותו כגבר נואף ובכך להתגרש ולחלק את הרכוש הוא סוג של עקיצה כלכלית ועל הדרך גם פירוק הנישואין. לאישה יש קלף מנצח ביד, אבל לדבריה תציג אותו רק אם יהיה צורך".