תושבת ראשון לציון, אישה כבת 35, תקפה את בעלה ואיימה לפגוע בו לאחר שהוא יצא לבלות עם חבריו ולא קרא לה להצטרף אליהם. לפני כשבועיים הוגש נגדה כתב אישום בבית משפט השלום בעיר.
1 צפייה בגלריה
ירקה על הבעל וזרקה חפצים
ירקה על הבעל וזרקה חפצים
ירקה על הבעל וזרקה חפצים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
תושב העיר בסך הכל רצה לצאת לבלות עם החברים שלו ולכן לא קרא לבת הזוג שמתגוררת יחד איתו. ספק גדול עם גם הוא חשב שאירוע כזה יצא משליטה ויביאה לתגובה אלימה מצידה.
המקרה המדובר ארע לפני כחודשיים, כשהגבר יצא לבלות במרכז העיר עם חבריו. מעט לפני חצות הבחינה האישה שהוא אינו בבית ומיהרה להתקשר אליו בזעם. בשיחה הטיחה בו האישה האשמות קשות וקיללה אותו תוך שהיא אומרת: "חשבתי שאתה צוחק והחלטת לצאת ברצינות. אני פח זבל בשבילך? תבוא לכאן מייד אחרת אני אקח את הכסף שלך, אקח את הכלבות שלך ואשרוף לך את הבית". תוך כדי הצעקות שמע הגבר חפצים מושלכים ונשברים וניסה להרגיע אותה אך לשווא. זמן קצר לאחר מכן שלחה אליו האישה סרטון ובו היא תיעדה את ההרס שנגרם לחפצים בדירה.
מספר ימים לאחר האירוע שוב נוצר ריב בין השניים במהלכו היא דחפה וירקה עליו והמשיכה לאיים וירקה בפניו. בעקבות התקריות הללו התלונן הגבר במשטרה והיא הובאה לחקירה. לאחרונה, כאמור, הוגש נגדה כתב אישום בגין איומים ותקיפה.