רגע לפני שהשנה החדשה מתחילה נערכים פקחי החברה לביטחון ראשל"צ לקראת אכיפה לילית של איסור המסיבות וההתקהלות גם בליל הסילבסטר - נובי גוד.
1 צפייה בגלריה
הפקחים במבצע אכיפה
הפקחים במבצע אכיפה
הפקחים במבצע אכיפה
(צילום: החברה לביטחון ראשל"צ)
פקחי החברה יפקדו היום (חמישי) את אותם מקומות המועדים למסיבות: מועדונים, אולמות אירועים, מבני מסחר, מוסכים, חאמרות וכן בתי מגורים שלגביהם הגיע מידע או מניסיון העבר נערכו בהם מסיבות ואירועים.
פקחי החברה לביטחון מזהירים את מפעילי המקומות מבל יקימו היום מסיבות אסורות וזאת בשל הסגר.
צפו בפעולות האכיפה שהחלו:
קראו גם:
ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך שב וקרא לציבור: ״אנחנו נמצאים בימים מאוד קריטיים ורגישים, גם ברמה הארצית וגם ברמה המקומית, אנחנו בראשון לציון ממש נלחמים בשיניים להישאר בתחום הצהוב וממש מגרדים את הכניסה לתחום הכתום, עם כל המשמעויות של הדבר מבחינת מערכת החינוך והגבלות.
כל הפרה של ההנחיות, ולו הקטנה ביותר תוביל לעלייה בתחלואה בעיר. אני ממש מבקש מכל התושבים, אנא גלו איפוק וסבלנות, הקפידו על הוראות החוק, הימנעו מהתקהלויות וכך כולנו נוכל לחזור לשגרה".
בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון יתגברו הלילה משמעותית את כוחות האכיפה ועשרות פקחים יפעלו כדי לאתר מסיבות אסורות. בחברה מציינים כי הקנס לכל משתתף במסיבה יעמוד על 500 שקלים ומפעיל מסיבה עשוי לעמוד מול קנס של חמשת אלפים שקלים.
בחברה לביטחון נערכים לקבל פניות מאזרחים על הקמת מוקדי רעש בשכונות ולכן המוקד העירוני תוגבר בכוח אדם במהלך סוף השבוע.