עונת הרחצה שנפתחה ומזג האוויר שמתחמם מביאים יותר ויותר רוחצים, המגיעים מהעיר וסביבותיה, אל חוף הים של ראשון לציון.
על רקע זה, שוב גובר החשש של תושבי מערב העיר מפני פקקי תנועה, בעיקר בסופי השבוע, ומצוקת חניה ברחובות הסמוכים לחוף הים. בעקבות כל אלו מתכננים בעירייה מספר שינויים ושיפורים כדי למנוע את תופעות הקיץ שחוזרות על עצמן מדי שנה.
1 צפייה בגלריה
חוף ראשון
חוף ראשון
חוף ראשון
(צילום: אבי מועלם)
קראו גם:
"יש כמה תוכניות שאנחנו מיישמים כדי להביא לשיפור המצב", אומר מחזיק תיק התחבורה בעירייה איציק אבשלומוב, "ראשית יש כוונה להפעיל קו אוטובוס מיוחד שייתן פתרון לתושבי ראשון לציון בלבד. המטרה של קו זה תהיה לצאת ממזרח העיר ולעבור במספר תחנות פנים עירוניות ולבסוף להגיע עד לחוף הים בלי לעבור בערים אחרות. קו זה ימנע מרוחצים להגיע ברכבים הפרטיים ובכך לחסוך את העומס בכביש וגם למנוע את תפוסת החניות. בנוסף, אנחנו עובדים על פתיחת ציר יציאה מהחניון הצפוני של חוף הים ישירות לכיוון בת ים כך שזה יקצר את זמן היציאה מהחניון וידלדל את העומס. העבודות האלו יתבצעו בשטח של בת ים אבל האחריות על הביצוע תהיה עלינו, זאת לאחר שיחה שהתקיימה בין ראש העירייה רז קינסטליך לבין ראש עיריית בת ים צביקה ברוט. בנוסף נכשיר מספר גדול של חניות בצד הצפוני של החוף לטובת המגיעים לשם".
לדברי אבשלומוב, מרכיב נוסף שלא נתנו עליו מספיק את הדעת וכעת ייתכן שהוא ימנע עומסים, הוא פעולת הרמזורים. "בשנה שעברה לחצתי להחליף את בקרת הרמזורים בדרך אל החוף", הוא מסביר. "זה היה רמזור מיושן שעשה המון בעיות בגלל תקלות שהיו לו. פעלתי כדי להחליף אותו ואני כולי תקווה שעכשיו, עם כל השינויים שייעשו, נזכה כבר לראות שינויים".